اخبار بازی

داستان بازی Cyberpunk 2077 کوتاه تر از Witcher 3 خواهد بود

بازی Cyberpunk 2077 از مورد انتظارترین بازی‌های سال 2020 است. این بازی برای رایانه‌ها، کنسول نسل هشتمی و همچنین نسل نهمی منتشر خواهد شد. دراین‌بین کمپانی سازنده این بازی یعنی سی دی پراجکت رد به ارائه بازی‌های طولانی با خط داستان بزرگ شهرت دارد. این موضوع در هنگام ارائه دیگر بازی کمپانی یعنی ویچر 3 باعث شکایت تعدادی از بازیکنان شده بود.

بازی Cyberpunk 2077

بر اساس گزارش‌های منتشرشده خط داستان بازی Cyberpunk 2077 نسبت به بازی ویچر 3 کوتاه‌تر است. دلیل این کار بهبود کیفیت داستان بازی است. البته این خط داستانی کوتاه در حد خیلی کم است و شما همچنان باید انتظار یک بازی جهان بازی در محیطی تکنولوژی و رباتیک محور (سایبرپانکی) را داشته باشید.
بازی Cyberpunk 2077 به علت برطرف کردن برخی مشکلات با چند بار تأخیر روبرو شده است. بااین‌حال با توجه به سابقه کمپانی سی دی پراجکت در ارائه بازی‌های باکیفیت، از همین حالا می‌توان تصور کرد که با چه بازی باکیفیت روبرو هستیم. به همین دلیل داستان بازی Cyberpunk 2077 از دید کاربران و بازی‌کننده از اهمیت بالایی برخوردار است.

بر اساس بررسی‌های صورت گرفته شما برای اتمام بخش داستانی اصلی بازی ویچر 3 به بیش از 32 ساعت زمان نیاز داشتید. اگر مأموریت‌های فرعی این بازی را نیز انجام می‌دادید، این مقدار به 291 ساعت افزایش پیدا می‌کرد. برای تکمیل بازی به‌صورت کامل و انجام تمام مأموریت‌ها شما به حدود 400 ساعت زمان نیاز داشتید.

با توجه به نظر بازی کنند ها و تجربه‌ بازی قبلی، کمپانی سی دی پراجکت تصمیم گرفت که داستان بازی Cyberpunk 2077 کمی کوتاه‌تر از بازی ویچر 3 باشد. البته باید این نکته را بدانید که این کوتاه‌تر بودن زمان بازی به معنی عدم وجود مأموریت‌های جانبی و یا آسان‌تر شدن گیم پلی بازی نیست. بر اساس گزارش‌های منتشرشده، محیط شهری بازی دارای تعداد زیادی مأموریت فرعی بوده و قرار شده با ارائه بسته‌های الحاقی یا همان DLC ها مأموریت‌ها بازی بیشتر از قبل نیز شوند.

خواندن  معرفی تمام کد های تقلب بازی Cyberpunk 2077

بازی Cyberpunk 2077

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ 29 آبان برای رایانه‌ها و کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس باکس وان ارائه می‌شود. همچنین کسانی که این بازی را خریداری کنند نسخه پلی‌استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس برای آن‌ها رایگان خواهد بوده و نیاز به پرداخت هزینه بیشتر برای اجرای بازی روی کنسول‌های نسل نهمی نخواهند داشت.

محمد شفیعی

دنیا برای من در یک لحظه قفل شد. پاییز سال 1930 و شخصیت به یادماندنی توماس آنجلو. بازی کردن واقعا احساس رهایی به من میده. من بازی میکنم چون قطعا هیچوقت نمیتونم به 1930 نیویورک برگردم. بازی می کنم چون هیچوقت با دوستانم نمیتونم یه گنگ مافیایی رو توی شهری که هستم رهبری کنم. محمد شفیعی، کسی که از بچگی پای ثابت بازی های کامپیوتری بوده، سعی میکنه که بدون در نظر گرفتن سلیقه شخصی، محتوایی رو برای شما آماده کنه که بررسی، انتخاب و خرید از تک سیرو آسون تر بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا