اخبار بازی

برتری کیفیت بازی Hitman 3 در ایکس باکس سری ایکس نسبت به PS5

اخیرا برخی از تحلیلگران دنیای گیم به کمک آنالیز بازی Hitman 3 در دو کنسول ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 به حقایقی دست پیدا کردند. به تازگی تیم دیجیتال فاندری ( digitalfoundry ) با مقایسه عملکرد این بازی در دو کنسول سری نهم متوجه شده اند که اجرای بازی هیتمن 3 در کنسول ایکس باکس سری ایکس از نظر رزولوشن و کیفیت بسیار عملکرد بهتری از پلی استیشن 5 دارد. بازی Hitman 3 که تنها مدت کمی از زمان انتشار آن می گذرد توانسته مانند همیشه طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کند. در حالی که این روزها ما شاهد انتشار کلیپ های بسیاری از مقایسه عملکرد این بازی در کنسول های مختلف هستیم تیم تحلیلگر دیجیتال فاندری که در زمینه بررسی بازی های ویدئویی فعالیت می کند توانسته به نکات جالبی در مورد این بازی دست پیدا کند.

مقایسه عملکرد بازی Hitman 3 در کنسول های نسل نهم

چند روز پیش تیم دیجیتال فاندری ویدئویی از نحوه عملکرد بازی Hitman 3 در دو کنسول نسل نهم انتشار داد که در این ویدئو تمامی نکات مورد اهمیت از نظر بصری مورد مقایسه قرار گرفته است. نکته قابل توجه در این ویدئو وجود برتری زیاد ایکس باکس سری ایکس در قسمت رزولوشن و سایه های بازی نسبت به کنسول رقیب خود یعنی پلی استیشن 5 می باشد. طبق بررسی های انجام شده کنسول ایکس باکس سری ایکس توانسته بازی Hitman 3 را با رزولوشن 4k و نرخ 60 فریم بر ثانیه (60fps) اجرا کند. در مقابل آن کنسول PS5 توانسته بازی را با کیفیت 4k و رزولوشن کمی کمتر از ایکس باکس به نمایش بگذارد. البته در مورد نمایش سایه های بازی کمی قضیه متفاوت خواهد بود و در این مورد ایکس باکس سری ایکس می تواند سایه های بازی را با کیفیت High بدون افت فریم نمایش دهد که در مقابل آن کیفیت سایه های بازی در پلی استیشن برای جلوگیری از افت فریم بر روی Medium قرار داده شده است. از نظر کیفیت سایر جزئیات مانند تکسچر ها و بافت های بازی هر دو کنسول قابلیت نمایش بر روی Ultra را خواهند داشت. همچنین کنسول ایکس باکس سری اس قابلیت اجرای بازی Hitman 3 را در رزولوشن 1080p با نرخ 30 فریم بر ثانیه (30fps) دارد. البته برای اجرای این بازی در رزولوشن ذکر شده باید کیفیت سایه ها و بافت های آن بر روی LOW و High قرار داده شده تا بازی با 30 فریم بر ثانیه اجرا شود.

خواندن  نقد و بررسی بازی Hitman 3

محمد شفیعی

دنیا برای من در یک لحظه قفل شد. پاییز سال 1930 و شخصیت به یادماندنی توماس آنجلو. بازی کردن واقعا احساس رهایی به من میده. من بازی میکنم چون قطعا هیچوقت نمیتونم به 1930 نیویورک برگردم. بازی می کنم چون هیچوقت با دوستانم نمیتونم یه گنگ مافیایی رو توی شهری که هستم رهبری کنم. محمد شفیعی، کسی که از بچگی پای ثابت بازی های کامپیوتری بوده، سعی میکنه که بدون در نظر گرفتن سلیقه شخصی، محتوایی رو برای شما آماده کنه که بررسی، انتخاب و خرید از تک سیرو آسون تر بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا