مقالات

معرفی بهترین بازی های Nintendo Switch

The Best Nintendo Switch Games

Nintendo Switch از زمان عرضه به عنوان یک کنسول پرتابل قابل حمل شناخته می شود. این کنسول بر خلاف آن چه تصور می شود عناوین بازی متعددی داشته که بسیاری از آن ها انحصارا برای این کنسول ساخته می شوند. از این روی ما بهترین عناوین بازی که می توان برای Nintendo Switch بیان کرد را این جا جمع کرده ایم و قصد داریم که آن ها را به شما معرفی کنیم. در صورتی که می خواهید یک لیست کامل از بهترین بازی های Nintendo Switch داشته باشید، تک سیرو را در این مقاله همراهی کنید.

تفاوتی ندارد که شما به کدام سبک از بازی ها بیشتر علاقه دارید. کنسول Nintendo Switch (در سه نسخه استاندارد، لایت و OLED) می تواند بازی های فوق العاده جذابی را در اختیار شما قرار دهد. ما در این مقاله خودمان را به بازی های چند نفره یا RPG محدود نکرده ایم و قصد داریم طیف وسیعی از بازی ها را به شما معرفی کنیم.

بهترین بازی های Nintendo Switch

The Legend of Zelda : Tears of the Kingdom

ساختن دنباله از یک بازی شاهکار، کاری بسیار سخت و دشوار است. با این وجود در صورتی که به دنبال بازی های برتر کنسول Nintendo Switch هستید، قطعا این بازی ماجراجویی می تواند برای شما سرگرم کننده باشد. The Legend of Zelda : Tears of the Kingdom نه فقط یک بازی ماجراجویی برتر برای Nintendo Switch، بلکه یک بازی ماجراجویی برتر در میان تمام کنسول ها شناخته می شود. دنیای بازی بسیار بزرگ و خیره کننده است. شما می توانید معابد مختلف و سیاهچال ها را مشاهده کنید و ماموریت های مختلفی وجود دارد که انتظار شما را می کشند تا آن ها را به سرانجام برسانید.
Tears of the Kingdom می تواند یک دنیای جدید را برای شما بسازد که در آن می توانید به خلق وسایل مختلف بسازید. شما می توانید اسلحه های خود را شخصی سازی کنید و به طور کلی امکانات متعددی در اختیار شما قرار داده می شود.
داستان بازی پس از وقایع قسمت قبلی بازی روایت می شود و ماجرای جدایی دوباره لینک و دوستش را به تصویر می کشد. در این بازی یک نیروی اهریمنی بیدار شده و شما در نقش پلیر بازی باید بتوانید قدرت های خود را دوباره به دست بیاورید و یک بار دیگر آرامش را به سرزمین بازگردانید.

بهترین بازی های Nintendo Switch

Super Mario Odyssey

انقلابی که در نهایت منجر به خلق شاهکارهایی مانند Super Mario Odessey شد، از نسخه قدیمی Zelda شروع شد. سبک جدید ماجراجویی که در Nintendo Switch و حالا سوپر ماریو را هم تحت تاثیر خود قرار داده است. این نسخه از سوپر ماریو را می توان یکی از بهترین بازی های این شخصیت در تمامی دوران دانست.
سوپر ماریو اودیسه به عنوان یک بازی با سبک Sandbox شناخته می شود که پیش تر در بازی SunShine از همین دنباله نیز مشاهده شده است. ماریو می تواند یک محیط گسترده را کاوش کرده و در آن حرکت کند. چالش های پنهان وجود دارد و جمع آوری کالکشن ها در نهایت باعث می شود که قدرت شما بیشتر و بیشتر شود. با این حال تفاوت این عنوان بازی سوپر ماریو با نسخه قبلی در آن است که شما می توانید قدرت های دشمنان خود را به دست بگیرید. شما می توانید با کلاه جادویی که در این بازی دارید، شخصیت ها را تسخیر کنید و این دسترسی حتی برای تسخیر کردن NPC ها نیز در دسترس شما قرار گرفته است. به طور کلی می توان گفت که در این بازی ماجراجویی شما محتوای زیادی برای کاوش کردن خواهید داشت و همین امر باعث شده است تا گیمرهای بسیاری، این نسخه از Super Mario را به عنوان یکی از برترین بازی های Nintendo Switch بشناسند.

بهترین بازی های Nintendo Switch

Animal Crossing : New Horizons

شاید به خاطر بیاورید زمانی که Animal Crossing برای اولین بار روی گیم کیوب به فروش رفت. همین بازی با اهالی عجیب و غریبش و مجسمه های لرزان تحت عنوان Animal Crossing : New Horizons روی کنسول Nintendo Switch بیش از 30 میلیون نسخه فروش داشته است! حالا می توان گفت که این بازی به یک پدیده الهام بخش تبدیل شده است و مانند بسیاری از بازی های دیگر در سبک شبیه ساز زندگی می تواند بخشی از اوقات فراغت شما را پر کند. این بازی با امکان جدید و بسیار جذابی که برای شخصی سازی دارد شناخته می شود و با گیم پلی برتر اما ساده خود توانسته است نظرات مثبتی را به خود جذب کند.
New Horizons با کیفیت بالای HD ساخته شده است و به طور کلی یک بازی چشم نواز است. اهالی بازی رفتار واقعی تری از خود نشان می دهند و برخی از جزئیات مانند حشرات و آسمان زیبای شب به گیم پلی این بازی اضافه شده است. این بازی همچنین به روز رسانی ها و بسته های الحاقی زیادی را دریافت کرده است.

بهترین بازی های Nintendo Switch

Astral Chain

استودیو بازی سازی Platinum Games را می توان یکی از حرفه ای ترین مراکز ساخت بازی های اکشن دانست. این استودیو بازی های اکشن خود را با سبک هنری خاص خود می سازد و همواره عناوین بازی این استودیو مورد توجه قرار می گیرند. Astral Chain به عنوان یکی از عناوین این شرکت به شمار می رود که به صورت انحصاری برای Nintendo Switch عرضه می شود. این بازی با نمایش خلاقانه و توانایی های بالایی که در سبک اکشن دارد، احتمالا یکی از برترین بازی های گرافیکی دنیا تا به امروز برای کنسول بوده است.
شما در این بازی نقش آکیرا را بازی می کنید. یک پلیس شهری که انگار از آینده آمده است. اسلحه شما در این بازی Legion ها هستند و با استفاده از آن ها می توانید به دشمنان خود حمله کنید. این بازی علاوه بر سبک اکشن، داستانی جنایی داشته و المان های عجیب و غریب زیادی را دنبال می کند. به طور کلی می توان گفت که بازی Astral Chain ارزش بازی کردن روی Nintendo Switch را دارد.

بهترین بازی های Nintendo Switch

Fire Emblem : Three Houses

در ابتدای عرضه سری بازی های Fire Emblem، این بازی کم طرفدار و خاص شناخته می شد. با این حال سازندگان با سخت و عرضه نسخه Awakening برای کنسول 3DS باعث شدند که طیف بیشتری از گیمرها به این بازی علاقه نشان دهند. بهبود و پیشرفت پس از این نسخه همواره همراه این سری بوده است و حالا بسیاری از کارشناسان حوزه بازی عنوان می کنند که نسخه Three Houses این بازی اثری درخشان از این سری در طول دهه های گذشته به شمار می رود.
به طور کلی بازی Fire Emblem Three Houses برای Nintendo Switch به عنوان شطرنج با سبک و سیاق انیمه ای شناخته می شود. یک بازی استراتژیک است که شما وظیفه دارید یک تیم از شخصیت ها را کنترل کرده و با ارتقاء سطح آن ها، سلاح های جدیدی را به دست آورده و مهارت های تازه ای بگیرید و با دشمنان خود به مبارزه بپردازید.
شما در بازی باید روابط میان شخصیت ها و جهان بازی را به گونه ای مدیریت کنید تا در نهایت بتوانید به خواسته های خود دست پیدا کنید. سه داستان متفاوت برای این بازی در نظر گرفته شده است که هر یک ماجراجویی های خاص خود را دنبال می کنند.

بهترین بازی های Nintendo Switch

Luigi’s Mansion 3

نباید این طور احساس کرد که بازی های Nintendo Switch صرفا عناوین کودکانه هستند و نمی توان انتظار وجود یک بازی ترسناک را داشت! Luigi’s Manson 3 یا همان عمارت لوئیجی آمده است تا این کلیشه را از بین ببرد. داستان از آن جایی شروع می شود که لوئیجی یک دعوتنامه از یک هتل مشکوک دریافت می کند. در مجلل بودن هتل شکی نیست ولی زمانی که لوئیجی به این هتل می رسد، متوجه می شود که در این ساختمان ترسناک، ارواح به دنبال او هستند! بازی سازی این بازی توسط Next Level Games انجام شده است و می توان گفت که گرافیک این بازی آن را شبیه به یک فیلم انیمیشنی کرده است.
در بازی شما در عین حس ترس، حس طنز را نیز دریافت خواهید کرد. انیمیشن سازی فوق العاده ای که برای این بازی در نظر گرفته شده است و گیم پلی خلاقانه باعث می شود که این بازی در میان برترین بازی های Nintendo Switch شناخته شود. شما باید تمامی طبقات هتل را بگردید تا در نهایت بتوانید گنج های پنهان شده را پیدا کنید. باس های فوق العاده قدرتمند بازی نیز می توانند چالش های زیادی را پیش روی شما در پشت سر گذاشتن مراحل این بازی ایجاد کنند. به یاد داشته باشید که این بازی نه فقط در سبک ترسناک، بلکه در سبک طنز نیز می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

خواندن  مقایسه پلی استیشن پورتال با نینتندو سوییچ

بهترین بازی های Nintendo Switch

Monster Hunter Rise

شاید بتوان گفت که جذابیت سری Monster Hunter از زمانی آغاز شد که این بازی برای اولین بار تحت عنوان نسخه World عرضه شد. از آن زمان این بازی بسیار مورد بحث بوده است ولی از زمان عرضه Monster Hunter Rise، جای هیچ شکی باقی نمی ماند که این بازی یکی از برترین عناوین موجود برای Nintendo Switch است.
حرکات آکروباتیک اضافه شده روی این بازی باعث شده است که روند بازی جذاب تر پیش برود و همچنین یک حیوان خانگی جدید به نام Palamute نیز در این نسخه اضافه شده است. به طور کلی می توان گفت که این نسخه از شکارچی هیولا سریع و چابک است و همین امر باعث شده است که گیمرهای زیادی از این نسخه لذت ببرند. بسته های الحاقی زیادی نیز برای این نسخه ارائه شده اند که باعث می شود بازی از جذابیت بسیار بالاتری برخوردار شود.

بهترین بازی های Nintendo Switch

Stardew Valley

شاید ترجیح می دهید که بازی کردن را در آرامش تجربه کنید. پس بهترین گزینه برای شما روی کنسول Nintendo Switch، Stardew Valley خواهد بود. شما در این بازی شبیه سازی کشاورزی، در نقش یک مالک مزرعه پیکسلی هستید که باید ساخت و نگهداری مزرعه را انجام دهید. انتخاب مواردی همچون نوع محصولات کشاورزی، نوع نگهداری و مراقبت از آن ها بر عهده شما خواهد بود.
شما می توانید در طول بازی ازدواج کنید و حتی خانه خود را تزئین کنید! می توانید با دیگر اهالی روستا دوست شوید و یک مرکز اجتماعات بنا کنید. در معادن به کاوش کردن بپردازید و با دوستان خود به ماهیگیری بروید. این بازی Nintendo Switch ساخته شده است که هر طور می خواهید بازی کنید. با هر سرعتی که دوست دارید به ساخت و ساز بپردازید و صد ها ساعت گیم پلی فوق العاده آرامش بخش را در اختیار شما قرار می دهد.

بهترین بازی های Nintendo Switch

Hollow Knight

اگر سبک بازی های مترویدوانیا را دوست دارید و بازی هایی مانند Axiom Verge را اجرا کرده اید، قطعا از بازی Hollow Knight نیز لذت خواهید برد. این بازی نسبت به سایر عناوین این سبک چالش های بیشتری برای شما به همراه خواهد داشت و می توان گفت که این بازی Nintendo Switch از بازی Dark Souls الهام برداری شده است. در این بازی شما باید باس های دشواری را پشت سر بگذارید و در گوشه و کنار بازی باید با مرگ دست و پنجه نرم کنید. مسافت طولانی را نیز باید طی کنید تا بازی به انتها برسد.
یکی از بهترین ویژگی های بازی Hollow Knight را می توان تجربه یک دنیای فوق العاده در این بازی دانست. کنترل شخصیت در این بازی فوق العاده لذت بخش خواهد بود و شما باید در طول بازی از راز و رمزهای دنیای بازی سر در بیاورید. این بازی از سوی استودیو بازی سازی Team Cherry ساخته شده است و می توان گفت که یک بازی منحصر به فرد و جذاب برای Nintendo Switch است.

بهترین بازی های Nintendo Switch

Metroid Dread

Metroid Fusion نسخه اول Metroid Dread به شمار می رود که در سال 2001 ساخته شد و برای کنسول دستی Game Boy Advance عرضه شد. این بازی در حال حاضر تحت نام جدید Metroid Dread عرضه شده است و می تواند شما را به خود جذب کند. حرکات نرم و روانی که در این بازی وجود دارد، شخصیت پردازی حرفه ای و سلاح های پر قدرت باعث شده است که این بازی Nintendo Switch بسیار مورد توجه قرار بگیرد.
این بازی پس از حدود بیست سال می تواند داستان نسخه قبلی را به پایان برساند و از این روی بسیار مورد توجه تمامی کسانی قرار گرفته است که با نسخه قبلی یعنی Metroid Fusion خاطره داشته اند. یک بازی اکشن و ماجراجویی که فوق العاده داستان جذابی دارد و یک مجموعه به پایان رسیده که تحت عنوان Metroid Dread برای کنسول دستی Nintendo Switch عرضه می شود.

بهترین بازی های Nintendo Switch

Super Mario Maker 2

نسخه های زیادی از بازی Super Mario تاکنون در بازار عرضه شده اند و برای کنسول Nintendo Switch قابلیت اجرا دارند. با این وجود در کدام یک از نسخه های دو بعدی ماریو شما می توانید خودتان مراحل مختلف را در بازی ایجاد کنید؟ این امکان در بازی Super Mario Maker 2 برای شما به وجود آمده است و شما قادر به ساخت مراحل به سبک و سیاق خود در دنیای کلاسیک ماریو هستید. شما می توانید این مراحل را به اندازه دلخواه ساده یا دشوار طراحی کنید.
عناصر هیجان انگیزی که به این نسخه اضافه شده اند (مانند شیب ها، دنیاهای مختلف و سبک های جدید) تجربه بازی سوپر ماریو را به سطحی جدید می رسانند و از این روی شما می توانید آیتم های بسیار قدرتمندی را در این بازی داشته باشید.

بهترین بازی های Nintendo Switch

Xenoblade Chronicles : Definitive Edition

خدایان ژاپنی همواره به عنوان یک عنصر مهم در ساخت انیمه و بازی های ژاپنی به شمار می روند. این موضوع برای بازی Nintendo Switch با عنوان Xenoblade Chronicles : Definitive Edition نیز صدق می کند. یک بازی JRPG ژاپنی که با داشتن یک دنیای آزاد و داستانی بسیار عظیم شناخته می شود. جهان هایی در این بازی محل حضور بازیکنان هستند که روی بدن خدایان مرده بنا شده اند. سیستم فوق العاده مبارزه در این بازی که در آن ها باید استراتژی های خاص خود را داشته باشید و مهارت های خود را به کار ببندید، باعث می شود که این بازی بسیار مورد توجه قرار گیرد.
شخصیت های اصلی بازی دوست داشتنی هستند و جلوه های بصری بسیار زیبایی نیز در این بازی استفاده شده اند که در نهایت حق مطلب را برای به تصویر کشیدن دنیای بازی ادا می کنند. می توان گفت که این بازی، برترین عنوان بازی نقش آفرینی روی کنسول Nintendo Switch است که به صورت کلاسیک طراحی شده است.

بهترین بازی های Nintendo Switch

Bayonetta 2

اگر علاوه بر این که یک بازی اکشن روی Nintendo Switch می خواهید، از هرج و مرج درون گیم پلی لذت می برید، قطعا Bayonetta 2 می تواند یک گزینه خوب برای شما باشد. یک بازی که در دنباله نسخه قبلی ساخته شده است و هر کدام با طراحی های جذابی که برای هر شخصیت دارند، توسط منتقدان مورد تحسین واقع شده اند. این نسخه از بازی اکشن بوده و به هیچ عنوان نباید کات سین ها و صحنه های سینمایی آن را از دست داد.
شاید بازی اول سری بایونتا سطح بالایی داشت. اما این Bayonetta 2 است که در این لیست جایگاه ویژه را به خود اختصاص می دهد. در این بازی شما می توانید ماجراجویی های زیادی را پشت سر بگذارید. اگر نسخه اول این بازی را تجربه نکرده اید، می توانید با خرید نسخه شماره دو، کد دانلود نسخه اول بازی را نیز به دست بیاورید.

بهترین بازی های Nintendo Switch

Pokemon Legends : Arceus

هیچ گاه نمی توانید تصور کنید که بازگشت به عقب، کلیدی باشد برای پیشرفت! در بازی Pokemon Legends : Arceus که برای Nintendo Switch عرضه شده است شما می توانید به این موضوع برسید. داستان بازی، قرن ها پیش از نسخه قبلی بازی روایت می شود و قهرمان داستان به سرزمین Hisui می رود. این بازی ماجراجویی به صورت دنیای نیمه باز عرضه شده است و یکی از موفق ترین نسخه های پوکمون تاکنون به شمار می رود.
گشت و گذار در مناطق مختلف دنیای Hisui باعث می شود که شما هیجان زده شوید. شما می توانید در این دنیا به کشف کردن نقاط مختلف بپردازید و همچنین ویژگی های درخشانی را به دست می آورید که در ادامه داستان به شما کمک می کند. به طور کلی می توان گفت که این بازی Nintendo Switch به صورت کامل یک بازی جذاب با داستانی است که شما را برای ساعت ها به خود جذب می کند.

خواندن  قیمت، تاریخ انتشار و محتویات نسخه فیزیکی بازی Stray برای Nintnedo Switch

بهترین بازی های Nintendo Switch

Live a Live

برخی از بازی های دهه 90 میلادی که تنها در ژاپن عرضه شد، حالا به صورت Remake شده برای کنسول Nintendo Switch عرضه شده اند و شما می توانید این عناوین را تجربه کنید. Live a Live به عنوان یک بازی شامل مجموعه ای از داستان های مستقل است که هر یک می توانند یک Vignette را به وجود بیاورند. هر بازی در دوره زمانی و مکانی خاص خود روایت می شود و همین امر باعث شده است که این بازی کمی نامنظم به نظر برسد.
هر کدام از داستان ها می توانند ویژگی های بازی را ارتقاء دهند. در واقع شما برای این که بتوانید شخصیتی کامل تر در داستان بعدی داشته باشید، باید بتوانید داستان قبلی را به پایان برسانید. بازی به صورت دو بعدی اما در کیفیت HD عرضه می شود و یکی از بهترین گیم پلی های بازی دو بعدی که تاکنون مشاهده شده است را ارائه می دهد. همچنین در طول داستان های مجزا، چندین عنصر به یکدیگر پیوند داده می شوند که در نهایت باعث می شود گیمر در داستان های پایانی پی به ارتباط میان داستان های بازی ببرد.

بهترین بازی های Nintendo Switch

Xenoblade Chronicles 3

باورکردنی نیست که یک بازی که عرضه آن در کشورهای غربی با محدودیت ها و چالش های زیادی همراه شد، حالا به یک سه گانه فوق العاده تبدیل شده است. استودیو مونولیت سافت به عنوان استاد ساخت بازی های نقش آفرینی ژاپنی (JRPG) شناخته می شود و می توان گفت که نمونه بارز شاهکارهای این استودیو، بازی Xenoblade Chronicles 3 است که برای Nintendo Switch عرضه شده است.
داستان بازی در حالی روایت می شود که دنیا درگیر جنگی بی امان میان دو گروه به نام های Keves و Agnus است. در این نسخه از سری بازی های Xenoblade ما شاهد یک دنیای عظیم هستیم که روی کنسول نینتندو سوئیچ تصور آن هم زمانی غیر ممکن بوده است. هفت شخصیت همزمان در نبرد ها حضور دارند و می توان گفت که این بازی حتی از لحاظ بصری نیز در سطح بالاتری نسبت به نسخه های قبلی خود قرار دارد. هیجان مبارزات در این بازی و روایت داستانی سریع از مهم ترین دلایلی است که این نسخه بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
بازی های نقش آفرینی در طول سال های گذشته با پیشرفت های زیادی همراه بوده اند. با این وجود Xenoblade Chronicles 3 توانسته است یکی از برترین های آن باشد. در صورتی که قصد دارید یک بازی نینتندو سوئیچ خریداری کنید که حتی تصور قطع کردن آن برای شما مشکل است، قطعا این گزینه انتخابی مناسب برای شما خواهد بود.

بهترین بازی های Nintendo Switch

Splatoon 3

سری بازی های Splatoon از گذشته در غرب و ژاپن توانسته اند موفقیت های چشمگیری از لحاظ فروش به دست بیاورند. با این حال به نظر می رسد که نسخه شماره سه این بازی یعنی 3 Splatoon برای Nintendo Switch قصد دارد که دنیا را به نسخیر خود در بیاورد.
این بازی از هر لحاظ نسبت به نسخه های قبلی خود با پیشرفت های چشمگیر همراه بوده است. انبوهی از سلاح های جدید در دسترس شما قرار می گیرد و می توان گفت که بازی از هر لحاظ بهبود هایی را به همراه دارد.

بهترین بازی های Nintendo Switch

Mario + Rabbids : Spark of Hope

شاید در نگاه اول تصور این که ماریو در مقابل خرگوش های مجموعه Rayman قرار گرفته است و در حال تیراندازی به سمت آن ها است برای شما سخت باشد. با این وجود می توان گفت که این بازی Nintendo Switch همانطور که در دنیای مارول همه چیز امکان پذیر است، ساخته شده است. به طور کلی می توان گفت که این بازی در ادامه مجموعه بازی Kingdom Battle ساخته شده است و بر خلاف نسخه قبلی، سیستم مشبک خطی را کنار گذاشته و یک بازی تاکتیکی و RPG است که تمرکز روی حرکات و جایگیری را با اهمیت جلوه می دهد. در کنار این مسئله تنوع بی نظیری از اسلحه ها و تاثیرات وضعیتی برای سرگرمی بیشتر بازیکنان در این بازی در نظر گرفته شده است.
بازی Mario + Rabbids : Spark of Hope از لحاظ بصری در سطحی فوق العاده قرار دارد. سفر شما را به یک داستان جذاب هموار می کند و می توان گفت که شخصیت های معروف یکباره کنار هم قرار گرفته اند. حتی موسیقی متن این بازی نیز شاهکار است و از فیلم های مطرحی الهام گرفته است. گیم پلی بازی بسیار عالی بوده و در نهایت می تواند شما را برای چندین ساعت سرگرم کرده و در عین حال به چالش بکشد.

بهترین بازی های Nintendo Switch

Donkey Kong Country: Tropical Freeze

شاید تا به حال به این مسئله پی برده اید که یک شاهکار هنری، زمانی ارزشمند می شود که صاحب اثر از دنیا برود! این اتفاق برای بازی Donkey Kong Country: Tropical Freeze روی Nintendo Switch نیز روی داده است و می توان گفت که در زمان عرضه یعنی سال 2014 کسی قدر این بازی را ندانست. با این حال قضاوت ها حالا بیشتر مثبت شده اند و می توان گفت که Donkey Kong Country: Tropical Freeze یک بازی پلتفرمر بسیار جذاب است که برای کنسول نینتندو عرضه شده است. طراحی مراحل بازی با جزئیات دقیق در نسخه جدید در کنار جلوه های بصری جذاب و موسیقی متن بی نظیر باعث شده است که در این بازی شما بتوانید لحظات بسیار خوبی را تجربه نمایید. با این حال در صورتی که علاقمند هستید که چالش های پیش رو را حل کنید، Donkey Kong Country: Tropical Freeze قطعا یک گزینه و انتخاب حرفه ای برای شما خواهد بود.

بهترین بازی های Nintendo Switch

Mario Party Superstars

همیشه یک بازی جدید نیست که می تواند مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد. یک مجموعه بازی که بیش از 100 مینی گیم محبوب قدیمی را در خود جای داده است، یکی از بهترین عناوین بازی Nintendo Switch به شمار می رود. Mario Party Superstars با دارا بودن مینی گیم های محبوب که در گذشته خاطره ساز بوده اند در کنار امکانات و ویژگی های آنلاین جذاب و متنوع توانسته است یک گزینه موفق برای سرگرمی با خانواده و دوستان شناخته شود. شما می توانید ساعت ها این بازی را بدون محتوای تکراری بازی کنید و در هر لحظه نیز می توانید از محتوای آن لذت ببرید.
می توان گفت که شرکت سازنده، Mario Party Superstars را جایگزین Super Mario Party کرده است و اشتباهات خود را جبران کرده است. با این وجود می توان گفت که شرکت سازنده در این امر کاملا موفق بوده و بازی Mario Party Superstars برای Nintendo Switch یکی از بهترین انتخاب ها شناخته می شود.

بهترین بازی های Nintendo Switch

Triangle Strategy

شاید نامی که برای این بازی محبوب انتخاب شده است، دلیلی است که بسیاری از گیمرها را از تجربه آن منصرف می کند. ولی باید بدانید که اگر شما هم علاقمند به بازی های کلاسیک استراتژی مانند Final Fantasy Tactics و Fire Emblem یا Tactics Ogre هستید، Triangle Strategy نیز می تواند برای شما یک عنوان بازی جذاب Nintendo Switch باشد. در زیر پوسته این بازی استراتژیک، یک هیجان سیاسی نهفته است که تقریبا شما و تک تک تصمیماتی که در بازی می گیرید را تحت الشعاع قرار می دهد و در داستان بازی تاثیر می گذارد.
شما باید در نظر داشته باشید که با چه کسی در طول بازی صحبت می کنید، حاضر به نجات چه کسی می شوید و انتخاب های شما در طول مسیر بازی چیست؟ با این حال می توان گفت که شما و تصمیم هایی که می گیرید تماما نشان می دهد که در نهایت این بازی به چه چیز دست پیدا خواهید کرد. مبارزاتی که در طول این بازی برای شما طراحی شده اند، از بهترین سیستم های مبارزه ای استفاده می کنند و اگر ژانر بازی های استراتژی مورد علاقه شماست، تجربه Triangle Strategy روی کنسول دستی Nintendo Switch قطعا می تواند یک انتخاب مناسب باشد.

خواندن  اطلاعات فاش شده جدید نینتندو سوییچ : بررسی قابلیت ها و طراحی اولیه

بهترین بازی های Nintendo Switch

Hades

اگر شما هم به یک بازی روگ لایک علاقمند هستید و می خواهید یکی از عناوین این ژانر را انتخاب کنید تا تجربه ای متفاوت از بازی کردن داشته باشید، قطعا Hades برای کنسول Nintendo Switch می تواند انتخابی مناسب باشد. در این بازی شما یک گیم پلی روان را تجربه می کنید که دنیایی خوش آب و رنگ دارد و دیالوگ های آن بسیار عمیق و در کل بازی لذت بخش است.
Zagreus شخصی است که باید از جهنم فرار کند و از میان لایه های دنیای بازی صعود کند تا به کمک خدایان المپ بتواند به جایگاه خود برسد. هر مرگ در این داستان، بخشی از سفری است که این شخص باید پشت سر بگذارد. شخصیت های Hades شکست های شما را نقد می کنند و به شما کمک خواهند کرد تا بتوانید به نتیجه ای که می خواهید دست پیدا کنید. زمینه ترکیب روایت داستانی و طراحی بازی به گونه ای است که قطعا شما را در خود غرق خواهد کرد. این اثر هنری، یکی از بازی هایی است که حتما باید روی کنسول Nintendo Switch آن را اجرا کنید.

بهترین بازی های Nintendo Switch

Mario Kart 8 Deluxe

با وجود فروش بیش از 40 میلیون نسخه از Mario Kart 8 Deluxe شاید این عنوان بازی را قبلا روی کنسول Nintendo Switch خود اجرا کرده باشید. با این حال می توان گفت که این اثر یک فرنچایز مسابقه ای پرچم دار است که برای این کنسول پرتابل عرضه شده است. شما در نسخه 8 این بازی می توانید مسیرهای متنوع را تجربه کنید که هر یک از آن ها تجربه ای خاص، جذاب و منحصر به فرد را به همراه خواهند داشت.
در نسخه Nintendo Swtich بازی Mario Kart 8 Deluxe شما می توانید حرکاتی بسیار طبیعی را مشاهده کنید و در عین حال یک بخش مبارزه ای نیز اضافه شده است. تمامی بسته های الحاقی که شامل مسیرها و شخصیت های جدید می شوند را در Mario Kart 8 Deluxe می توانید داشته باشید و همچنین شما می توانید یک بازی بسیار روان مسابقه ای را تجربه کنید. ترکیب تمامی این ویژگی های مثبت باعث شده است که این بازی بسیار مورد توجه قرار گیرد. بسته های الحاقی بهبود سازی که برای Mario Kart 8 Deluxe نیز عرضه می شوند، باعث می شود که لذت بردن از بازی بیش از پیش شود.

بهترین بازی های Nintendo Switch

Super Smash Bros Ultimate

زمانی که از Super Smash Bros Ultimate صحبت می شود، باید بدانیم که این عنوان بازی Nintendo Switch به عنوان پرفروش ترین بازی مبارزه ای تمامی دوران شناخته می شود و حتی از بازی هایی نظیر Pac-Man نیز فروش بیشتری داشته است. هر شخصیت در این بازی به شکل بسیار متفاوتی ظاهر می شود و در کل بازی باید انتظار صحنه های ویدیویی بسیار جذابی را داشته باشیم.
چرا Super Smash Bros Ultimate انقدر محبوب است؟ چون همه می توانند این بازی را یاد بگیرند و بازی کنند. شما قادر به بازی کردن به صورت آفلاین و آنلاین خواهید بود و می توانید مهارت های خود را در هر بخش محک بزنید. درک این بازی بسیار آسان است ولی برای این که در این بازی به یک شخص حرفه ای تبدیل شوید، باید بتوانید با بیش از 80 شخصیت تعریف شده در این بازی مبارزه کنید که قطعا برای شما حتی به عنوان یک گیمر حرفه ای می تواند زمان بر باشد.

بهترین بازی های Nintendo Switch

The Legend Of Zelda: Breath Of The Wild

درست زمانی که کنسول Nintendo Switch معرفی شد، The Legend Of Zelda: Breath Of The Wild نیز به عنوان یک بازی نقش آفرینی برای این کنسول معرفی شد. یک بازی که نه تنها سری بازی های Zelda، که کل بازی های ویدیویی مشابه خود را دچار یک انقلاب بزرگ کرد.
گسترده ای وسیع و خیره کننده برای هر گیمر در بازی The Legend Of Zelda: Breath Of The Wild وجود دارد که می تواند به کاوش در آن بپردازد. همچنین مکانیک های بازی بسیار عمیق و رضایت بخش هستند و صرفا گشت و گذار در محیط و یافتن اسلحه های جدید می تواند لذتی فراتر از حد تصور برای شما به ارمغان بیاورد. The Legend Of Zelda: Breath Of The Wild را می توان یک تجربه بی نظیر از میان بازی های ویدیویی که تاکنون برای Nintendo Switch عرضه شده اند دانست.
با وجود تمامی مسائل بیان شده می توان گفت که در این نسخه شما می توانید نوآوری های دیگری را نیز مشاهده کنید. صداپیشگی هایی که برای شخصیت ها در نظر گرفته شده است، داستان بازی را عمیق تر و زیباتر می کند. شخصیت هایی که در این نسخه حضور دارند، به بهترین شکل ممکن خلق شده اند و تمامی این ویژگی ها به معنای یک بازی تمام عیار است که شما نباید تجربه آن روی کنسول Nintendo Switch را از دست بدهید.
با وجود آن که تعامل شما با شخصیت ها در این بازی مستقیم نیست. با این وجود می توان گفت که تجربه بازی کردن The Legend Of Zelda: Breath Of The Wild می تواند بسیار هیجان انگیز و فراتر از حد تصور برای هر شخص باشد.

بهترین بازی های Nintendo Switch

Princess Peach: Showtime!

پس از سال ها انتظار برای یک بازی فرعی که اعضای یک خانواده سلطنتی را به تصویر بکشد، بالاخره در سال 2024 Princess Peach: Showtime! عرضه شد، این بازی را می توان در زمره یکی از بهترین بازی های Nintendo Switch قرار داد.
شاید Nintendo Switch در زمان عرضه Princess Peach: Showtime! تصور می کرد که بیشتر کسانی که علاقمند به این بازی می شوند، مخاطبان کم سن و سال هستند. با این وجود می توان گفت که کاسپلی های مربوط به شخصیت های اصلی که شامل کابوی، تفنگ دار، شیرینی پز و سایر شخصیت ها می شود، باعث شد که سایر گروه های سنی نیز به این بازی جذب شوند.
یکی از ویژگی هایی که Princess Peach: Showtime! را وارد این لیست می کند آن است که سبک هنری متفاوتی در این بازی استفاده شده است. استودیو Good-Feel توانسته است یک دنیای سرزنده را با استایلی که کاملا با شخصیت نمادین شاهدخت تناسب دارد را ایجاد کند و همین مسئله باعث شده است که این بازی در زمره برترین بازی های موجود برای Nintendo Switch شناخته شود.

جمع بندی

زمانی که صحبت از کنسول Nintendo Switch می شود، همه ما تصور داریم که این کنسول کیفیت و قدرت لازم برای بازی های به روز و جذاب را ندارد. با این وجود ما کاوشی را در سطح تمامی بازی های موجود برای این کنسول انجام دادیم و سعی کردیم که برای هر ژانر بازی، یک نماینده خوب را انتخاب کنیم. مسلما در آینده نیز عناوین بازی هایی منتشر می شوند که قطعا می توانند در جذب مخاطب حداکثری برای Nintendo Switch موفق ظاهر شوند. با این وجود این لیست که شامل 26 آیتم می شود، می تواند حداقل برای یک سال آینده شما را با کنسول نینتندو سوئیچ سرگرم کند. در صورتی که فکر می کنید لیست تک سیرو در خصوص برترین بازی های Nintendo Switch کامل نیست، خوشحال می شویم که شما هم نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و بازی هایی که فکر می کنید موفق هستند را کامنت کنید.

محمد شفیعی

دنیا برای من در یک لحظه قفل شد. پاییز سال 1930 و شخصیت به یادماندنی توماس آنجلو. بازی کردن واقعا احساس رهایی به من میده. من بازی میکنم چون قطعا هیچوقت نمیتونم به 1930 نیویورک برگردم. بازی می کنم چون هیچوقت با دوستانم نمیتونم یه گنگ مافیایی رو توی شهری که هستم رهبری کنم. محمد شفیعی، کسی که از بچگی پای ثابت بازی های کامپیوتری بوده، سعی میکنه که بدون در نظر گرفتن سلیقه شخصی، محتوایی رو برای شما آماده کنه که بررسی، انتخاب و خرید از تک سیرو آسون تر بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا