اخبار بازی

کشف صحنه ای جدید در بازی Witcher 3 توسط پروگیمرها !

Discovering A New Scene In The Witcher 3 Game By ProGamers

یکی از پرو گیمرهای بازی Witcher 3 به تازگی موفق به کشف یک صحنه کمیاب در این بازی شده است. این صحنه زمانی روی می دهد که گرالت به عنوان شخصیت اصلی بازی، مردی را که در حال سوختن است نجات می دهد. همین کار باعث می شود که گرالت با شکارچیان جادوگر و گارد ردانیا وارد جنگ شود.
این پرو گیمر که در شبکه اجتماعی Reddit با نام کاربری Jnarvaeztheabnormal شناخته می شود، این صحنه نادر را به اشتراک گذاشته است. گرالت با استفاده از شمشیر و توانایی های جادویی خود می تواند به مقابله با دشمنان خود رود و در نهایت این مرد بی گناه را نجات خواهد داد.

 

یک ماموریت فرعی با صحنه ای که تابحال ندیده اید در بازی Witcher 3

پس از این که در این نبرد گرالت موفق به نجات مرد می شود، یک صحنه کوتاه پخش می شود که در طی آن مشخص می شود که این مرد نجات یافته به عنوان دوست صمیمی ترایس مریگولد یکی از شخصیت های اصلی بازی خود را معرفی می کند. گرالت پس از نجات این مرد، به او هشدار می دهد و این مرد صحنه را ترک می کند.

اهمیت کشف صحنه جدید در بازی Witcher 3

کشف صحنه های جدید و جذاب از بازی هایی که چند سالی از انتشار آن ها می گذرد، نشان دهنده عمق پیچیدگی دنیای بازی، ماموریت ها و همچنین وجود برخی از صحنه ها برای کشف به شمار می رود. یقینا هر پرو گیمر می تواند با کشف این صحنه ها، دنیای بازی را از تاریکی و رمز و رازی که دارد خارج سازد. بازی Witcher 3: Wild Hunt در سال 2015 از سوی CD Projekt Red در بازار عرضه شده است. این بازی در زمان عرضه جایزه های مختلفی از جمله بازی سال را دریافت کرده و همچنین برای کنسول های PS4، Xbox One، Nintendo Switch، PS5، Xbox Series X/S و کامپیوتر شخصی در دسترس است.

محمد شفیعی

دنیا برای من در یک لحظه قفل شد. پاییز سال 1930 و شخصیت به یادماندنی توماس آنجلو. بازی کردن واقعا احساس رهایی به من میده. من بازی میکنم چون قطعا هیچوقت نمیتونم به 1930 نیویورک برگردم. بازی می کنم چون هیچوقت با دوستانم نمیتونم یه گنگ مافیایی رو توی شهری که هستم رهبری کنم. محمد شفیعی، کسی که از بچگی پای ثابت بازی های کامپیوتری بوده، سعی میکنه که بدون در نظر گرفتن سلیقه شخصی، محتوایی رو برای شما آماده کنه که بررسی، انتخاب و خرید از تک سیرو آسون تر بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا