مقالات

9 نکته مخفی در تریلر بازی GTA 6

9Secret Tips In GTA 6 Game Trailer

شاید تا زمان عرضه بازی GTA 6 زمان زیادی باقی مانده باشد. با این حال یک نسخه از اولین تریلر این بازی به صورت رسمی از سوی راک استار منتشر شده است و همین تریلر توانسته است جذابیت های بازی را نمایش دهد. در نگاه اول، تریلر منتشر شده به صورت کاملا مستقیم به اتفاقاتی که ممکن است در رویدادهای بازی تجربه کنیم اشاره دارد. با این حال باید در نظر داشته باشیم که برخی از ایستراگ ها و نکات مخفی هم وجود دارند که ممکن است در نگاه اول به آن ها توجه نداشته باشیم. با این حال این مقاله تک سیرو برای آن دسته از علاقمندان به بازی Grand Theft Auto اختصاص دارد که می خواهند بیشتر با فضای این بازی آشنا شوند و پیام های مخفی شرکت سازنده بازی را در مورد بازی مطالعه کنند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را در مورد نکات مخفی تریلر بازی GTA 6 با شما به اشتراک بگذاریم.

9 نکته مخفی در تریلر بازی GTA 6

هلی کوپترهای Maveric در بازی GTA 6 حضور دارند

هلی کوپترهای Maveric در بازی GTA تاریخچه ای قدیمی دارند. برای اولین بار این هلی کوپترها در نسخه Vice City معرفی شدند و تاکنون در تمامی نسخه های قبلی نیز حضور داشته اند. با این حال در تریلر جدیدی که Rockstar Games منتشر کرده است، این بالگرد نیز حضور دارد و در آسمان حضور دارد. البته شاید این نکته جای تعجب چندانی نداشته باشد چرا که در پست کریسمسی راک استار در شبکه اجتماعی X (توئیتر) که در سال 2022 منتشر شد، باز هم هلی کوپتر Maveric قابل مشاهده بود. حضور بالگرد Sea Sparrow نیز در این تریلر تایید کرد که این پرنده نیز در بازی GTA 6 حضور خواهد داشت. بالگرد Sea Sparrow نیز برای اولین بار در نسخه Vice City معرفی شد.

خواندن  وجود شخصیت زن در بازی GTA 6 شایعه یا واقعیت؟

9 نکته مخفی در تریلر بازی GTA 6

نقشه بازی GTA 6 بسیار وسیع خواهد بود

در تریلر GTA 6 ما توانستیم با مکان هایی که اتفاقات آینده بازی در آن ها روی می دهد آشنا شویم. این مکان ها شامل Vice Beaches، Port VC، Keys Island، VCI Airport، Kelly Country و باتلاق های حاشیه شهر می شود. همچنین مکان هایی مانند Port Gellhorn نیز در این بازی وجود دارد که باعث می شود گیمر انتظار یک بازی بسیار طولانی با نقشه وسیع داشته باشد. در واقع می توان انتظار داشت که با توجه به سبک بازی، در طول بازی نکات مخفی، مراحل فرعی و محیط های زیادی برای کاوش وجود داشته باشند.
لو رفتن این مکان ها با وجود تصاویر انتشار یافته از تریلر امکان پذیر شد. در واقع شما در طول تریلر می توانید تابلوهای زیادی را مشاهده کنید که هر یک به مکانی خاص اشاره دارند و شما می توانید در این مکان ها به بازی کردن بپردازید.

9 نکته مخفی در تریلر بازی GTA 6

احتمالا برخی از فروشگاه ها در بازی GTA 6 تغییر کنند

Ammu-Nation به عنوان یکی از مهم ترین مکان ها برای خرید اسلحه در سری بازی های GTA شناخته می شد. شما می توانستید اسلحه و مهمات مورد نیاز خود را از این فروشگاه خریداری کنید. با این حال ممکن است که این فروشگاه در بازی GTA 6 حضور نداشته باشد و یک فروشگاه جایگزین معرفی شود. چرا؟ در تریلر بازی هنگامی که پلیر در حال خروج از پارکینگ است، می توانید تابلوی یک فروشگاه به نام Pawn & Gun را مشاهده کنید. همچنین Gun Pawn Shop در برخی از قسمت های بازی مشاهده می شود. با این حال نمی توان با قطعیت در خصوص عدم حضور Ammu-Nation صحبت کرد چرا که ممکن است راک استار چندین فروشگاه مختلف را برای خرید اسلحه معرفی کند.
زمانی که در تریلر به فروشگاه ها مشاهده می کنید، متوجه می شوید که یک مینی مال در دنیای بازی GTA 6 حضور دارد که فروشگاه های مختلفی در آن حضور دارند را مشاهده کنید. فروشگاه هایی که با نام های کالوس، اسکالا و آلفا دیده شده اند و احتمالا گیمر برای خرید لباس و اکسسوری می تواند از آن ها استفاده کند.

خواندن  فناوری هوش مصنوعی در ساخت GTA VI ، صنعت بازی را متحول می‌کند !

9 نکته مخفی در تریلر بازی GTA 6

احتمال حضور گنگ هائیتی ها و کوبایی ها در بازی GTA 6

در طول تریلر برخی از گنگ ها معرفی شدند که ما آن ها را به دلیل لباس های استفاده شده، گنگ های آبی و قرمز می نامیم. ممکن است این دو گروه خلافکار در واقع همان گروه های اصلی باشند که در نسخه Vice City نیز حضور داشته اند، هائیتی ها و کوبایی ها. البته بر اساس تریلر ما به این نتیجه رسیده ایم و تا زمانی که راک استار به صورت رسمی بازی را عرضه نکند، نمی توانیم به طور قطع در این خصوص صحبت کنیم. این نکته از تریلر در زمان انتشار بازی مشخص می شود و شاید شرکت سازنده بازی، نام گروه ها را تغییر دهد.

9 نکته مخفی در تریلر بازی GTA 6

اشاره به وقایع داغ دنیای شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی بخشی مهم و جدانشدنی از زندگی ما هستند. با این حال راک استار از برخی لحظاتی که در دنیای شبکه های اجتماعی به خصوص در کشور آمریکا بسیار مشهور شده اند را در تریلر بازی GTA 6 گنجانده است. این تصاویر حتی شامل ویدیوی همسایه ای که چکش در دستش تکان می دهد یا ویدیوی گرفتن تمساح از استخر در ایالت فلوریدا را شامل می شود. می توان گفت که بخش زیادی از تریلر این بازی که شامل همین صحنه هاست، بر اساس واقعیت ساخته شده است.

9 نکته مخفی در تریلر بازی GTA 6

الهام از ساختار برج ها در میامی

اگر در فیلم ها شهر میامی را مشاهده کرده باشید یا حتی خودتان در شهر میامی زندگی می کنید یا تجربه سفر به این شهر در آمریکا را داشته باشید، قطعا متوجه می شوید که ساختار شهر در بازی GTA 6 آن طور که در تریلر نمایش داده می شود، تا حد زیادی مانند ساختمان های میامی در آمریکا می باشد. البته باید در نظر داشته باشید که برخی از مکان های معروف این شهر از جمله Miami Beach نیز در این تریلر کاملا قابل مشاهده است.

خواندن  راکستار تاریخ انتشار تریلر دوم GTA VI را لو داد!

9 نکته مخفی در تریلر بازی GTA 6

شبکه های اجتماعی احتمالا در بازی GTA 6 فعالانه حضور داشته باشند

در بخشی از تریلر منتشر شده برای بازی GTA 6 ما می توانیم شاهد Doomscrolling یا گردش بی هدف در شبکه های اجتماعی توسط یکی از شخصیت های بازی باشیم. در واقع این مسئله باعث شده است تا بسیاری از گیمرهای حرفه ای احساس کنند که شبکه های اجتماعی احتمالا مرجعی برای پیدا کردن سرنخ و یا انجام دادن ماموریت های بازی باشد. با این حال، این مسئله هنوز از سوی راک استار تایید نشده است.

9 نکته مخفی در تریلر بازی GTA 6

اشاره به بازی Call of Duty در تریلر بازی GTA 6

Righteous Slaughter 7 به عنوان یک مینی گیم در بازی GTA 5 شناخته می شود که یک بازی کاملا الگوبرداری شده از بازی Call of Duty بود. در صحنه ای که مربوط به افراد گروه High Rollerz می باشد نیز شما می توانید شخصی را مشاهده کنید که یک تی شرت با عنوان Righteous Slaughter Blood Oops را پوشیده است. در واقع می توان گفت که همین تی شرت با عنوانی که دارد، اشاره ای به سری بازی های Black Ops در مجموعه COD خواهد داشت. روی قسمت عقب کامیون همین گروه نیز یک برچسب با عنوان Sound 4 Sound دیده می شود که شاید یک فروشنده بازی در دنیای GTA 6 باشد.

9 نکته مخفی در تریلر بازی GTA 6

کیفیت هوش مصنوعی NPC ها در بازی GTA 6 بهبود یافته است

یک صحنه ساحلی در طول تریلر بازی GTA 6 وجود دارد که به کیفیت هوش مصنوعی شخصیت های بازی می پردازد. شخصیت های روی ساحل می توانند کارهای مختلفی از جمله صحبت کردن با یکدیگر، سلفی گرفتن یا حتی استفاده از کرم ضد آفتاب را انجام دهند. برخی از حیوانات نیز در این بازی احتمالا هوش بیشتری داشته باشند. برای مثال پرندگانی که روی خطوط برق نشسته اند، به صورت گروهی پرواز می کنند و تمساح ها به دنبال شکار پرندگان در تریلر هستند. تعامل با محیط زیست احتمالا در این بازی بسیار واقعی تر انجام شود.

نتیجه گیری

تریلر منتشر شده از بازی GTA 6 نشان می دهد که ما احتمالا با قدرتمندترین بازی جهان باز از مشهورترین شرکت سازنده این سبک از بازی یعنی راک استار طرف هستیم. تمامی نکات بیان شده در این مقاله بر اساس اطلاعات کسب شده در تریلر بود و حالا باید منتظر باشیم تا نسخه اصلی این بازی معرفی شود.

محمد شفیعی

دنیا برای من در یک لحظه قفل شد. پاییز سال 1930 و شخصیت به یادماندنی توماس آنجلو. بازی کردن واقعا احساس رهایی به من میده. من بازی میکنم چون قطعا هیچوقت نمیتونم به 1930 نیویورک برگردم. بازی می کنم چون هیچوقت با دوستانم نمیتونم یه گنگ مافیایی رو توی شهری که هستم رهبری کنم. محمد شفیعی، کسی که از بچگی پای ثابت بازی های کامپیوتری بوده، سعی میکنه که بدون در نظر گرفتن سلیقه شخصی، محتوایی رو برای شما آماده کنه که بررسی، انتخاب و خرید از تک سیرو آسون تر بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا