مقالات

بهترین تنظیمات برای تجربه بهتر در بازی 25 EA FC

Best EA FC 25 Game Control Settings

بازی EA FC که پیشتر با نام بازی FIFA شناخته می شد و هنوز هم بسیاری از گیمرها این بازی را با نام FIFA می شناسند، یکی از محبوب ترین بازی های شبیه ساز فوتبال بوده و طرفداران بسیاری از سراسر دنیا دارد. با دانستن تنظیمات بهینه برای کنترلر در بازی EA FC می توانید عملکرد خود را در گیم پلی بازی بهبود بخشیده و در نهایت موفقیت بیشتری کسب کنید. برای این که بتوانید از تنظیمات بیان شده در این مقاله به بهترین شکل استفاده کنید، افزایش مهارت ها و کارایی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و همچنین باید سبک بازی خود را مدنظر قرار دهید. این موضوع حائز اهمیت بوده و در نهایت شما می توانید در بازی ها بیشتر موفق باشید. لطفا توجه داشته باشید که در ادامه ما از سوی تک سیرو پیشنهاداتی را برای شما ارائه می کنیم که می تواند تسلط شما بر کنترلر در بازی EA FC را بهبود بخشد.

بهترین تنظیمات برای تجربه بهتر در بازی EA FC

بهترین تنظیمات برای کنترلر در بازی EA FC

تفاوتی ندارد که شما می خواهید یک بازی غیر رسمی را اجرا کنید یا در یک بازی رسمی و رقابتی شرکت داشته باشید. منوی تنظیمات در بازی EA FC به شما گزینه های زیادی را پیشنهاد می دهد که می تواند برای بهبود تجربه گیمینگ شما مفید واقع شود. با تمرین کردن در بازی می توانید مهارت های خود را بهبود بخشیده و به نتیجه های مطلوبی دست پیدا کنید.

هدف نهایی از تنظیماتی که در ادامه بیان می شود آن است که بتوانید پیکربندی بازی را به بهترین شکل انجام دهید. شما بتوانید از بازی یک تجربه واقع گرایانه داشته باشید و در آن غرق شوید. در نظر داشته باشید که با وجود تنظیماتی که در ادامه بیان می شود، شما باید سبک بازی را خودتان بسازی و سعی کنید با تنظیمات بیان شده تطبیق دهید. در صورتی که در این مسیر احساس می کنید نیاز به تغییر تنظیمات وجود دارد، می توانید هر کنترلر را بارها دوباره تنظیم کرده و سپس آن را تغییر دهید.

  • Competitive Master Switch : On (برای حالت بازی به صورت آنلاین)
  • EA FC Trainer : Hide (Trainer برای گیمرهای جدید مناسب است ولی انتخاب آن ضروری نیست.)
  • Through Pass Assistance : Semi (پاس عمیق: حالت میانه)
  • Timed Finishing : On
  • Next Player Switch Indicator : On
  • Pass Block Assistance : On
  • Auto Switching : On (در زمان تصاحب توپ و در زمان از دست دادن توپ روی همین حالت باشد.)
  • Auto Switch Move Assistance : None
  • Clearance Assistance : Classic
  • Player Lock : On
  • Icon Switching : Off
  • Right Stick Switching : Classic
  • Right Stick Switching Reference : Player Relative
  • Ground Pass Assistance : Assisted
  • Shot Assistance : Assisted
  • Cross Assistance : Assisted
  • Lab Pass Assistance : Assisted
  • Lobbed Through Pass : Assisted
  • Save Assistance : Assisted
  • Analog Sprint : Off
  • Pass Receiver Lock : Late
خواندن  نقد و بررسی بازی EA FC 25؛ همان همیشگی!

با توجه به تنظیماتی که در قسمت بالا برای بازی EA FC بیان کردیم، شما می توانید تجربه ای بسیار منحصر به فرد از این بازی را زمان اجرای گیم پلی داشته باشید که به واقعیت بسیار نزدیک خواهد بود.

به یاد داشته باشید که تنظیمات چیدمان دکمه ها نقشی بسیار حیاتی برای گیمر در بازی EA FC دارد. از این روی شما با شخصی سازی این ویژگی ها می توانید تجربه خود را ارتقاء بخشیده و گیم پلی را لذت بخش تر کنید. با این حال، انتخاب گزینه ها در این بخش تا حد زیادی به شما بازگشته و از این روی شما باید این تنظیمات را شخصا انجام دهید.

به منظور انجام این تنظیمات باید به صورت مداوم در بازی EA FC تمرین کنید تا بتوانید با مکانیک های بازی آشنا شده و با بررسی بهینه سازی تنظیمات سبک بازی خود را با سبک چیدمان دکمه ها سازگارتر کنید. در صورتی که تمرین کنید می توانید برتری خود را در رقابت های آنلاین بیشتر به نمایش بگذارید.

بهترین تنظیمات برای تجربه بهتر در بازی EA FC

بهترین تنظیمات دوربین در بازی EA FC

یکی از مواردی که در بازی EA FC می توانید شخصی سازی کنید تنظیمات دوربین است. این تنظیمات کاملا سلیقه ای است و به سبک بازی شما باز می گردد. با این حال بیشتر گیمرها روی گزینه Co-Op می توانند بهترین خروجی را داشته باشند. این تنظیمات به شما یک نمای جامع از زمین را ارائه کرده و زمانی که تنظیم ارتفاع را روی 20 و زوم را روی 0 قرار دهید متوجه می شوید که دید شما از محیط بازی بیشتر هم خواهد شد. در این روش شاید مشاهده انیمیشن های دقیق برای شما دشوار شود ولی نباید از یاد برد که دید وسیع تر به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید زمان بندی بهتری برای پاس و همچنین مشاهده موقعیت بازیکن ها داشته باشید.

خواندن  تغییرات امیدوارکننده ای که خرید FC 25 را ضروری می کند!

توصیه می شود که حتما برای انتخاب بهترین تنظیمات دوربین در بازی EA FC خودتان تجربه کنید. همه چیز به تلویزیون، فاصله دید و تجربه ای که شما از یک بازی می خواهد بازگشته و این شما هستید که باید انتخاب کنید. گزینه EA Sport GameCam نیز به عنوان یکی از بهترین گزینه ها شناخته شده و تنظیم زوم بر روی عدد صفر باعث می شود تا در نهایت بتوانید ضمن مشاهده جزئیات، دید کلی بسیار خوبی از بازی داشته باشید.

بهترین تنظیمات برای تجربه بهتر در بازی EA FC

نتیجه گیری

در صورتی که برای اوقات فراغت و یا برای رقابت های آنلاین بازی EA FC را اجرا می کنید، لازم است که بهترین تنظیمات کنترلر، گیم پلی و دوربین را بدانید. ما در این مقاله از تک سیرو با شما همراه بودیم تا بهترین تنظیمات گیم پلی و دوربین را برای شما بیان کنیم. در نظر داشته باشید که انتخاب عملکرد دکمه ها یک توصیه برای همه پلیرها نمی تواند باشد ولی در صورتی که تمرین و تکرار کنید، خودتان به بهترین نتیجه خواهید رسید. در صورتی که تنظیمات فوق برای شما رضایت بخش بود حتما از طریق کامنت ها اعلام کنید و در صورتی که فکر می کنید برخی از تنظیمات می تواند بهتر باشد، نام اکشن و نوع مقدار ورودی را به ما و سایر کاربران تک سیرو اعلام کنید.

محمد شفیعی

دنیا برای من در یک لحظه قفل شد. پاییز سال 1930 و شخصیت به یادماندنی توماس آنجلو. بازی کردن واقعا احساس رهایی به من میده. من بازی میکنم چون قطعا هیچوقت نمیتونم به 1930 نیویورک برگردم. بازی می کنم چون هیچوقت با دوستانم نمیتونم یه گنگ مافیایی رو توی شهری که هستم رهبری کنم. محمد شفیعی، کسی که از بچگی پای ثابت بازی های کامپیوتری بوده، سعی میکنه که بدون در نظر گرفتن سلیقه شخصی، محتوایی رو برای شما آماده کنه که بررسی، انتخاب و خرید از تک سیرو آسون تر بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا