مقالات

راهنمای خرید هدست گیمینگ با بودجه بالای 15 میلیون

Guide To Buying A Gaming Headset With A Budget Of More Than 15 Million

برای کسانی که به صورت حرفه ای بازی های رایانه ای را اجرا می کنند و یا به دنبال آن هستند که عملکرد خود را در بازی های آنلاین بهبود بخشند، استفاده از تجهیزات مخصوص بازی الزامی است. در واقع انتخاب و خرید یک هدست گیمینگ برای گیمرها از اهمیت بالایی برخوردار است. یک هدست مخصوص بازی می تواند به خوبی کوچک ترین صداها را برای شما ردیابی کند. از سوی دیگر شما می توانید در بازی های FPS موقعیت دشمنان خود را بهتر متوجه شوید. لذت بردن از صدای بازی، امکان تماشای فیلم با جزئیات صدا و گوش کردن به موسیقی با نهایت کیفیت از دیگر ویژگی هایی است که هر گیمر از هدست مخصوص بازی خود انتظار دارد. از این روی ما در این مقاله از تک سیرو با شما همراه هستیم تا به شما در خصوص خرید هدست گیمینگ با قیمت بیشتر از 15 میلیون تومان راهنمایی بدهیم.

چرا باید هدست گیمینگ خریداری کنیم؟

در دنیای بازی های رقابتی و آنلاین، هر برتری کوچکی باعث می شود که عملکرد شما به طور کلی بهبود یابد. در واقع هدست گیمینگ یکی از مهم ترین دلایل پیروزی شما در نبردهای آنلاین و یکی از وسایل لازم برای لذت بردن بیشتر از بازی ها خواهد بود. با این وجود چه ویژگی هایی یک هدست گیمینگ را به محصولی خاص تبدیل می کند؟

  • هدست مخصوص بازی با استفاده از درایورهای باکیفیت و فناوری های پیشرفته تولید می شود. از این روی تولید صدا در این دسته از محصولات بسیار شفاف و با جزئیات بالا خواهد بود. این امر به گیمر کمک می کند تا بتواند به کوچک ترین صداها واکنش نشان دهد. برای مثال صدای قدم های دشمنان در بازی های تیراندازی و یا صدای باز شدن درب در یک بازی ترسناک به خوبی به گوش گیمر خواهد رسید و همین امر باعث می شود که گیمر بتواند سریع تر عمل کند.
  • صدای فراگیر یک هدست مخصوص بازی از دیگر ویژگی های اصلی آن به شمار می رود. در واقع شما می توانید جهت صدا را در بازی تشخیص دهید و همچنین موقعیت دشمنان خود را دقیق تر تعیین کنید. صدای فراگیر یا Surround Sound یکی از تکنولوژی های مورد استفاده در تولید هدست گیمینگ است که باعث می شود گیمر لذت بیشتری از بازی کردن ببرد.
  • به عنوان یک گیمر، شما نیاز دارید تا در طول بازی با دوستان خود آنلاین صحبت کنید. از این روی هر هدست گیمینگ باید میکروفون باکیفیت داشته باشد. ارتباط با وضوح بالا و حذف نویز های محیطی باعث می شود که بتوانید درون تیمی استراتژی های خود را تغییر دهید و همگام با هم تیمی های خود به نبرد با دشمنان خود بپردازید. میکروفون باکیفیت برای استریمرها و کسانی که محیط بازی خود را به اشتراک می گذارند نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
  • طراحی ارگونومیک یکی از ویژگی های اصلی در هر هدست گیمینگ شناخته می شود. شما می توانید برای ساعت ها بدون مشکل و خستگی از هدست خود استفاده کنید. معمولا متریال مورد استفاده در هدست های حرفه ای از کیفیت بالا و وزن پایین برخوردار هستند و همین امر آن ها را به یک محصول جذاب تبدیل می کند.
  • امکانات اضافه ای که هر شرکت سازنده هدست گیمینگ برای آن در نظر می گیرد باعث می شود که گیمر بتواند بهتر و راحت تر بازی کند و از کار با هدست خود لذت ببرد. برای مثال نورپردازی RGB، نرم افزار جانبی برای تنظیم صدای حرفه ای تر و همچنین امکان کنترل صدا بر روی کاپ ها باعث می شود گیمر بتواند بیشترین لذت را از بازی کردن ببرد.

با وجود توضیحات بیان شده شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که باید با توجه به چه ویژگی هایی یک هدست گیمینگ را خریداری کنیم؟ در ادامه با شما همراه خواهیم بود تا در این خصوص اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

خواندن  تفاوت صدای فراگیر 7.1 مجازی و واقعی

راهنمای خرید هدست گیمینگ با بودجه بالای 15 میلیون

ویژگی هایی که در زمان خرید هدست گیمینگ باید در نظر داشته باشیم

هر هدست گیمینگ می تواند با ویژگی های خاصی که دارد مورد استفاده قرار گیرد. برای مثال شما می توانید یک هدست مخصوص با اتصال سیمی و بی سیم را خریداری کنید. شاید در گذشته محصولات سیم دار از کیفیت صدای بیشتر و تاخیر کمتر برخوردار بودند، با این وجود می توان گفت که استفاده از تکنولوژی های ارتباط بی سیم به روز تر، هر دو محصول در یک سطح قرار می گیرد و هر گیمر بنابر شرایط خود می تواند این محصولات را انتخاب و خریداری کند.

نوع درایور مورد استفاده در یک هدست از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و بر کیفیت محصول تاثیر مستقیمی دارند. برای مثال درایورهای بزرگتر می توانند باس قوی تری ایجاد کنند و درایورهای کوچک تر، می توانند صدا را با دقت بیشتری ارائه نمایند.

از دیگر ویژگی هایی که در زمان انتخاب و خرید هدست گیمینگ باید در نظر داشته باشید آن است که امپدانس یا مقاومت هدست در برابر جریان الکتریکی چه میزان است.؟ هدست هایی که امپدانس بالاتری دارند می توانند یک انتخاب بهتر برای بازی کردن به شمار روند. در کنار این ویژگی بررسی حساسیت هدست نیز دارای اهمیت است. حساسیت یک هدست در واقع میزان صدایی است که آن هدست می تواند ایجاد کند. از سوی دیگر نیز باید در نظر داشته باشید که پاسخ فرکانسی یا محدوده فرکانس هایی که هدست می تواند تولید نماید نیز دارای اهمیت بوده و بر این اساس باید یک هدست گیمینگ را انتخاب و خریداری کنید. در ادامه با شما همراه هستیم تا برترین مدل های هدست گیمینگ با بازه قیمتی بالای 15 میلیون تومان را به شما معرفی کنیم.

توجه :‌ قیمت های اعلام شده برای بازه زمانی تابستان 1403 است.

راهنمای خرید هدست گیمینگ با بودجه بالای 15 میلیون

هدست بی سیم استیل سریز Steelseries Arctis Nova Pro Wireless برای PS5/PS4

بازه قیمتی: حدود 27 میلیون تومان

Steelseries Arctis Nova Pro Wireless یکی از هدست های گیمینگ بسیار حرفه ای شناخته می شود که می تواند کیفیت صدای استثنایی را ایجاد کرده و راحتی را در کنار تطبیق پذیری برای شما به همراه دارد. این هدست می تواند مجموعه ای از ویژگی های لازم را برای گیمرها و علاقمندان به صدای باکیفیت را به همراه داشته باشد و در صورتی که گیمر PS4 یا PS5 هستید می توانید آن را انتخاب و خریداری کنید.

در  Steelseries Arctis Nova Pro Wireless از درایورهای نئودیمیومی مغناطیسی استفاده شده است و می توانید صدایی بسیار دقیق با جزئیات بالا را داشته باشید. فرکانس های بالا، میانه و باس های عمیق به خوبی به گوش شما می رسد و همچنین شفافیت صدا می تواند شما را شگفت زده کند.

در صورتی که می خواهید حس غوطه وری در صدا را تجربه کنید و از موقعیت لحظه ای خود در بازی بیشترین درک را داشته باشید، تکنولوژی صدای فراگیر 360 درجه در  Steelseries Arctis Nova Pro Wireless تعبیه شده است. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که بتوانید در بازی های مختلف انواع صدای فراگیر مانند Tempest 3D Audio، PS5 Sound و Sonar Virtual Surround Sound را داشته باشید.

از دیگر ویژگی های قابل بیان برای  Steelseries Arctis Nova Pro Wireless را می توان راحتی و ارگونومی دانست. این محصول طراحی شده است تا گیمر بتواند برای ساعت ها بدون وجود احساس خستگی بازی کند. کاپ ها با استفاده از مواد نرم و قابل تنفس ساخته شده اند و هدبند این محصول کاملا قابلیت تنظیم را دارا است. یک میکروفون قابل جمع شدن نیز کار ارتباط با دوستان شما را بهبود می یابد.

برخورداری از فناوری ANC و بهره برداری از هوش مصنوعی برای کاهش نویزهای محیطی اطراف،  Steelseries Arctis Nova Pro Wireless را به یکی از بهترین محصولات موجود در بازار تبدیل کرده است. شما می توانید در مکالمات خود حداکثر حذف نویز را تجربه کنید و همچنین در صورت تمایل صدای اطراف را بشنوید.

خواندن  تفاوت هدست گیمینگ و معمولی

باتری  Steelseries Arctis Nova Pro Wireless می تواند 18 الی 22 ساعت به صورت مداوم کار کند. برای اتصال از بلوتوث استفاده می کند و همچنین قابلیت اتصال 2.4 گیگاهرتز نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است. از این روی هر گیمر می تواند روی  Steelseries Arctis Nova Pro Wireless به عنوان یک هدست مخصوص بازی کاملا حرفه ای حساب باز کند.

راهنمای خرید هدست گیمینگ با بودجه بالای 15 میلیون

هدست بی سیم استیل سریز Steelseries Arctis Nova Pro Wireless برای XBOX

بازه قیمتی: حدود 26 میلیون تومان

در صورتی که به دنبال یک هدست گیمینگ بی سیم هستید و محصولات پرچمدار می خواهید، Steelseries Arctis Nova Pro Wireless می تواند یک انتخاب کاملا مناسب برای شما باشد. ظاهر زیبا در کنار صدای فراگیر شبیه سازی شده و ANC باعث شده است که Steelseries Arctis Nova Pro Wireless یکی از بهترین هدست ها برای تمامی کسانی باشد که از Xbox برای بازی کردن استفاده می کنند. طراحی جدید و جذاب این محصول باعث می شود که هر گیمری به این محصول جذب شود.

ایرکاپ هایی که در Steelseries Arctis Nova Pro Wireless برای XBOX استفاده شده است با استفاده از مموری فوم ساخته شده است. با استفاده از Steelseries Arctis Nova Pro Wireless می توانید پنل های فلزی را داشته باشید و می توانید احساس خوبی از این محصول استفاده نمایید. تمامی اتصالات بر روی کاپ چپ قرار گرفته است و شما به تمامی تنظیمات دسترسی خواهید داشت. Steelseries Arctis Nova Pro Wireless گواهی Discord داشته و میکروفون ClearCast نیز در این محصول استفاده شده است. دو باتری در این محصول استفاده شده است که هر کدام 10 ساعت می تواند عملکرد داشته باشد. قطر درایورهای این هدست برابر با 40 میلی متر بوده و نوع اتصال آن بی سیم است. صدای سه بعدی و امپدانس 38 اهمی در این محصول استفاده شده است. حساسیت 93 دسی بل و قابلیت اتصال بی سیم 2.4 گیگاهرتز است.

راهنمای خرید هدست گیمینگ با بودجه بالای 15 میلیون

هدفون بی سیم سونی Sony WH-1000XM5 Wireless

بازه قیمتی: حدود 24 میلیون تومان

Sony WH-1000XM5 Wireless به عنوان یکی از جدیدترین سری از هدفون های بی سیم گیمینگ شناخته می شود که در واقع برای کسانی که می خواهند به کیفیت و ویژگی ها اهمیت بدهند ساخته شده است. یکی از مهم ترین دلایلی که باعث می شود Sony WH-1000XM5 Wireless نسبت به سایر محصولات موجود در بازار عملکرد بهتری داشته باشد، حذف نویز با استفاده هوش مصنوعی است. همچنین باتری با طول عمر 40 ساعت در این محصول و قابلیت اتصال چند نقطه ای باعث می شود که Sony WH-1000XM5 Wireless یک انتخاب هیجان انگیز باشد. سازگاری با Google Assistant و Alexa در کنار امکان استفاده به صورت روزمره باعث شده است تا Sony WH-1000XM5 Wireless یکی از بهترین محصولات موجود در بازار باشد.

قطر درایور Sony WH-1000XM5 Wireless برابر با 30 میلی متر بوده و نوع اتصال این محصول به صورت بی سیم و با استفاده از بلوتوث است. امپدانس 48 اهم در کنار محدوده فرکانس 20 هرتز الی 20 کیلوهرتز و حساسیت صدای 102 دسی بل باعث می شود که هر گیمر بتواند از این محصول استفاده نماید. Sony WH-1000XM5 Wireless برای کسانی که با PC و موبایل کار می کنند یک انتخاب کاملا شایسته به شمار می رود. لازم به ذکر است که این محصول در دو رنگ مشکی و نقره ای در بازار عرضه می شود.

راهنمای خرید هدست گیمینگ با بودجه بالای 15 میلیون

هدفون بی سیم بیتس Beats Studio Pro

بازه قیمتی: حدود 17 میلیون تومان

شاید بتوان گفت که Beats Studio Pro یک تلاش از سوی این برند شناخته شده است تا بتواند همه را راضی نگه دارد! در واقع بیتس یک شرکت وابسته به اپل است و هدفون جدید خود را به نحوی طراحی کرده است تا بیشترین دایره مصرف را داشته باشد.

خواندن  چرا باید از هدست‌های گیمینگ استفاده کنیم؟

Beats Studio Pro یک هدفون با قابلیت های محدود است. در واقع هدفون ها بر خلاف هدست ها از میکروفون با قابلیت جدا شدن برخوردار نیستند، با این وجود در محصول Beats Studio Pro میکروفون وجود دارد. در صورتی که می خواهید یک محصول حرفه ای برای شرکت در بازی ها و درک بهتر صداها داشته باشید و یا می خواهید برای ساعت ها به موسیقی گوش کنید، Beats Studio Pro می تواند یکی از بهترین انتخاب های پیش روی شما باشد. Beats Studio Pro با طراحی شبیه به هدفون قدیمی این شرکت ساخته شده است و در واقع بیشتر پیشرفت های این محصول ناملموس هستند. با این وجود قابلیت اتصال در این محصول به صورت سیمی (جک 3.5 میلی متری) و همچنین بلوتوث امکان پذیر شده است. شفافیت صدا نیز از دیگر ویژگی های این محصول به شمار می رود و صدای فراگیر 360 درجه باعث شده است تا گیمر بتواند بیشترین حالت نزدیک به دنیای بازی را تجربه کند. طول عمر 40 ساعتی باتری در کنار درایور 40 میلی متری این محصول و امکان بهینه سازی صدا، این هدفون را به یکی از بهترین محصولات موجود در بازار تبدیل کرده است.

راهنمای خرید هدست گیمینگ با بودجه بالای 15 میلیون

هدست بی سیم استیل سریز SteelSeries Arctis Nova 7 Wireless Diablo IV Edition

بازه قیمتی: حدود 16 میلیون تومان

SteelSeries Arctis Nova 7 Wireless Diablo IV Edition یکی از قابل اعتماد ترین هدست های گیمینگ موجود در بازار شناخته می شود و شما می توانید برای بازی کردن بدون وقفه به این محصول اعتماد کنید. طراحی SteelSeries Arctis Nova 7 Wireless Diablo IV Edition جدید و جذاب است.

قطر درایور SteelSeries Arctis Nova 7 Wireless Diablo IV Edition برابر با 40 میلی متر بوده و از این روی گیمر می تواند به راحتی تمامی جزئیات صدای زیر و بم را دریافت کرده و بیشترین درک را از محیط بازی داشته باشد. همچنین برای اتصال SteelSeries Arctis Nova 7 Wireless Diablo IV Edition می توانید از دانگل USB-C و همچنین بلوتوث استفاده کنید. امپدانس SteelSeries Arctis Nova 7 Wireless Diablo IV Edition برابر با 36 اهم بوده و محدوده فرکانسی این هدست برابر با 20 الی 22000 هرتز است. حساسیت این هدفون نیز برابر با 93 دسی بل بوده و گیمر می تواند بیشترین لذت را در زمان بازی ببرد.

SteelSeries Arctis Nova 7 Wireless Diablo IV Edition قابلیت اتصال به PS4، PS5، PC و کوئست 2 را دارد. همچنین صدای فراگیر 360 درجه، دکمه تنظیم و قطع صدا بر روی هدست و میکروفون با قابلیت حذف نویز باعث می شود گیمر از بازی کردن نهایت لذت را ببرد.

نتیجه گیری

بازی های رایانه ای علاوه بر بهبودهای گرافیکی که در طول سال های اخیر داشته اند، از لحاظ بهبود تجربه صوتی نیز پیشرفت بسیار شدیدی را تجربه کرده اند. این پیشرفت ها، باعث شده است که گیمرها برای لذت بردن حداکثری از بازی، به لوازم جانبی جدیدی نیاز پیدا کنند. هدست مخصوص بازی یکی از مهم ترین این وسایل به شمار می رود و شما می توانید نسبت به تامین و خرید این سری از محصولات اقدام نمایید. در صورتی که قصد دارید یک هدست حرفه ای گیمینگ را انتخاب و خریداری کنید، این مقاله می تواند یکی از بهترین راهنماهای پیش روی شما به خصوص برای بازه قیمتی بیشتر از 15 میلیون تومان باشد.

در صورتی که قصد دارید یک هدست گیمینگ حرفه ای را انتخاب و خریداری کنید، می توانید از وب سایت تک سیرو ثبت سفارش کنید. همچنین در صورتی که یک مدل خاص از هدست گیمینگ را مدنظر دارید که در این لیست به شما معرفی نشده است، می توانید از طریق بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

محمد شفیعی

دنیا برای من در یک لحظه قفل شد. پاییز سال 1930 و شخصیت به یادماندنی توماس آنجلو. بازی کردن واقعا احساس رهایی به من میده. من بازی میکنم چون قطعا هیچوقت نمیتونم به 1930 نیویورک برگردم. بازی می کنم چون هیچوقت با دوستانم نمیتونم یه گنگ مافیایی رو توی شهری که هستم رهبری کنم. محمد شفیعی، کسی که از بچگی پای ثابت بازی های کامپیوتری بوده، سعی میکنه که بدون در نظر گرفتن سلیقه شخصی، محتوایی رو برای شما آماده کنه که بررسی، انتخاب و خرید از تک سیرو آسون تر بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا