مقالات

بهترین بازی های حال حاضر سرویس Xbox Game Pass

حال که به زمان کریسمس 2022 نزدیک می شویم، نام های بزرگ فعال در عرصه گیم بهترین بازی های خود را در دسترس کاربران قرار می دهند. از جمله سرویس های خوبی که برای بازی در دسترس شماست را می توان Xbox Game Pass دانست که شامل مجموعه بسیار وسیعی از بازی ها می شود و شما می توانید آن برای کنسول Xbox یا PC خود مورد استفاده قرار دهید. ما را در این مقاله همراهی کنید تا بیشتر در خصوص برخی از بهترین عناوین بازی در سال 2021 که از سوی این سرویس در دسترس شما قرار گرفتند آشنا کنیم که قطعا می تواند برای شما جذاب باشد.

A Way Out

بازی A Way Out برای سرویس Xbox Game Pass

بازی A Way Out که سال 2018 معرفی شد، هنوز به عنوان یک عنوان بازی بسیار پرطرفدار در سری بازی های داستان محور به شمار می رود و بازی کردن آن می تواند برای شما یک تجربه بسیار خوب به شمار رود. در واقع شما می توانید با دوستان خود به صورت همزمان این بازی را اجرا کنید و در طی آن برای فرار از زندان، روش های مختلفی را که سرگرم کننده هستند امتحان کنید. در طول این بازی که در سرویس Xbox Game Pass در دسترس شما قرار گرفته است شما باید پازل ها و مینی گیم ها را پشت سر بگذارید. در واقع گاها داستان بازی کلیشه ای می شود ولی باید در نظر داشته باشید که شخصیت پردازی و روایت داستان به نحوی بسیار خوب در این بازی انجام می شود.

بازی Outriders

بازی Outriders

بازی Outriders را می توان یک شاهکار در دسته بندی بازی های علمی تخیلی دانست. در واقع با این بازی که در سرویس ایکس باکس Game Pass در دسترس شما می باشد می توانید به عمق فضا سفر کنید و باید در تلاش باشید تا استعمار فضایی را از بین ببرید. روایت داستان بازی برای 30 سال آینده است و شما شخصیتی هستید که پس از سی سال به یکباره از کما بیدار می شوید و در وسط جنگی قرار دارید که نشان دهنده جلوه های تاریک بشریت می باشد. در چهار کلاس مختلف باید به مبارزه بپردازید و در نهایت دشمنان و هیولاهای بازی را از بین ببرید.

بازی Microsoft Flight Simulator

بازی Microsoft Flight Simulator

زمانی که برای اولین بار بازی Microsoft Flight Simulator برای کنسول Xbox Series X و Xbox Series S عرضه شد، این بازی توانست بسیاری از کاربران و گیمر ها را به خود جذب کند. در واقع این بازی که دسترسی به آن از طریق اکانت Xbox Game Pass در دسترس شما است، بر اساس داده های اینترنتی کار کرده و کره زمین را در زمان حال برای شما شبیه سازی خواهد کرد. بازیکنان در این بازی قادر خواهند بود که اهرام جیزه و یا کوه اورست را ببینند و یا به محل زندگی خود در دوران کودکی سفر کنند. در نظر داشته باشید که این بازی هزاران گزینه جذاب را در دسترس شما قرار می دهد که باعث خواهد شد لذت بسیار زیادی را تجربه کنید. در این بازی می توانید مبداء و مقصد را انتخاب کرده و به هدایت هواپیما بپردازید.

بازی The Artful Escape

بازی The Artful Escape

بازی The Artful Escape با جلوه های ویژه بسیار جذابی که دارد می تواند شما را به خود جذب کند. در کنار جلوه های ویژه باید در نظر داشته باشید که فیلم نامه این بازی نیز به خوبی پیاده سازی شده است. در واقع این بازی را می توان یکی از برترین بازی های مستقل دانست که در سال اخیر منتشر شده است و در اکانت Xbox Game Pass می توانید به آن دسترسی داشته باشید. نقش شما در بازی فرانسیس وندتی بوده و باید به دنبال کشف دنیای موسیقی باشید. هویت خود را در آن پیدا کنید و همین امر باعث می شود که این بازی یکی از جذاب ترین گزینه های پیش روی شما باشد.

بازی The Elder Scrolls 5 : Skyrim

بازی The Elder Scrolls 5 : Skyrim

تنها تعداد کمی از بازی هایی که در سبک RPG اجرا می شوند می توانند مانند بازی Skyrim مخاطب خود را به وجد بیاورند. در واقع این بازی که برای گیمر های PS3 برای اولین بار عرضه شد، در ابتدای راه نتوانست به دلیل نواقصی که دارد جذابیت خاصی را به همراه داشته باشد ولی زمانی که به صورت بهبود یافته شده در سرویس Xbox Game Pass در بازار عرضه شد، با صد ها ساعت گیم پلی می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما باشد که نواقص بسیار کمتری را دارد.

بازی The Evil Within 2

بازی The Evil Within 2

در حالی که امید چندانی از ساخت نسخه سوم این بازی توسط تیم Tango Gameworks نداشتیم، حالا با توجه به حمایت سرویس Xbox Game Pass می توانیم امیدوار باشیم که این بازی می تواند باز هم مخاطبین بسیاری را به خود جذب کند. در واقع می توان گفت که پایان بازی The Evil Within 2 تا حد زیادی مانند بازی The Last of Us بوده و همچنین مانند بازی Resident Evil 4 جذابیت خواهد داشت. در این بازی دنیای باز، شما می توانید ماموریت های جانبی بسیار زیادی را تجربه کنید و همچنین مبارزات مخفیانه در این بازی بسیار جذاب خواهد بود. پس باید به گونه ای بازی کنید که بتوانید نیازهای خود را در بازی با پاداش های دریافتی تامین کنید.

بازی Fable Anniversary

بازی Fable Anniversary

این بازی یک افسانه بسیار جذاب را روایت می کند و توسط استودیو بازی سازی Playground Games ساخته شده است. پیش از این که بخواهیم این بازی را شروع کنیم، باید در نظر داشته باشیم که این بازی بر اساس طرحی از بازی اصلی ساخته شده است و در واقع یک نسخه ریمستر از Fable Anniversary به شمار می رود. باید در نظر داشت که این بازی که در سبک RPG فانتزی ساخته شده است، در ژانر خود یکی از سرگرم کننده ترین گزینه ها بوده و در سرویس Xbox Game Pass در دسترس شما می باشد. شما در این بازی می توانید دنیای منحصر به فردی را تجربه کنید.

بهترین بازی های حال حاضر سرویس Xbox Game Pass

بازی Dead By Daylight

فصل پاییز بهترین موقعی است که شما می توانید صرف بازی های ترسناک کنید چرا هوا زودتر تاریک می شود و دمای پایین هوا باعث می شود که ترس بیشتر در وجود شما رخنه کند! پس اگر اکانت Xbox Game Pass دارید، هرگز بازی Dead By Daylight را از دست ندهید چرا که این بازی برای شما یک گزینه کاملا مناسب در سبک ترسناک می باشد. شما باید با یکی از شرور ترین شخصیت های هالیوود در این بازی روبرو شوید و اگر هر اشتباهی را در بازی انجام دهید، این امکان وجود دارد که خودتان را به قاتل بی رحم بازی نزدیک تر کنید.

بازی Age of Empires 4

بازی Age of Empires 4

Age of Empires 4 بازی ساخته شده بر اساس سریالی با همین نام است و یکی از محبوب ترین بازی های این ژانر شناخته می شود. یک بازی با دنباله طولانی که در حال توسعه بوده و در عین حال، حال و هوای نوستالژیک خود را در کنار نوآوری ها حفظ کرده است. انیمیشن های بازی بسیار کاربرپسند بوده و حس کلی رضایت را در شما تقویت می کند. در نظر داشته باشید که در سال 2021 این بازی توسط بسیاری از مردم به عنوان یکی از بهترین گزینه ها شناخته شد و به عنوان یک بازی استراتژی طولانی شناخته می شود که در سرویس Xbox Game Pass نیز حضور دارد.

بازی Knockout City

بازی Knockout City

بازی Knockout City را می توان به نوعی به عنوان پاسخی دیرهنگام از سوی EA به Rocket League دانست و مفاهیمی را که در این بازی می شناسیم که در بازی فوق نیز مشاهده می شود. در واقع این بازی چند نفره و تکرار پذیر بوده و در ژانر تیراندازی شناخته می شود. کار تولید این بازی توسط استودیو Velan انجام شده است و باید در نظر داشت که مکانیک های بازی به خصوص در قسمت آنلاین می تواند در دسترس شما باشد. البته با این حال این بازی گاها تاخیر های کوتاهی را ایجاد می کند. این بازی که تحت سرویس گیم پس ارائه می شود را می توان یکی از بهترین گزینه های موجود دانست که در سال اخیر در بازار عرضه شده است و به عنوان یکی از محبوب ترین عناوین بازی EA شناخته می شود.

بازی The Forgotten City

بازی The Forgotten City

سال 2021 را می توان سال ویژه ای برای بازی هایی دانست که حلقه های زمانی را تکرار می کنند. در واقع بازی The Forgotten City را می توان کنار دیگر گزینه های محبوب مانند Deathloop یا Returnal قرار داد و باید در نظر داشت که این بازی با استقلال و جاه طلبی که داشته است، باعث شده است تا به عنوان یکی از بهترین گزینه های سال به شمار رود. در این بازی که توسط سرویس Xbox Game Pass در دسترس شما می باشد، شما باید معمای قتلی را که در روم باستان روی داده است را حل کنید. در واقع در این بازی باید از هوش و خلاقیت خود استفاده کنید و همین مسئله باعث شده است تا این بازی نسبت به سایر گزینه ها، یک بازی واقعا خاص باشد.

بازی GTA : San Andreas

بازی GTA : San Andreas

هر سه نسخه کلاسیک بازی GTA حالا ریمستر شده و گزینه San Andreas در سرویس Xbox Game Pass حضور دارد. در واقع می توان گفت که به عقیده بسیاری از منتقدین، این سه گانه برترین بازی دنیا شناخته می شوند. اگر دوست دارید که بعد از حدود بیست سال یک بار دیگر در خیابان های سن آندریاس قدم بزنید و حس نوستالژیک آن را درک کنید، این بازی یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما می باشد. در نسخه ریمستر علاوه بر گرافیک قوی تر شما خواهید توانست که مکانیک بهتری را مشاهده کنید.

بازی Back 4 Blood

بازی Back 4 Blood

حالا که هالووین را پشت سر گذاشتیم، دلیل نمی شود که ترس را کنار بگذاریم! پس اگر می خواهید از ترس به لذت برسید، توصیه می شود که بازی Back 4 Blood را در سرویس ایکس باکس گیم پس بازی کنید! این بازی در سبک اول شخص و تیر اندازی طراحی شده است و Warner Bros به عنوان شرکت سازنده این بازی شناخته می شود. شما باید سریع باشید و به تیراندازی مسلط شوید تا بتوانید دشمنان خود را از بین ببرید.

بهترین بازی های حال حاضر سرویس Xbox Game Pass

بازی Psychonauts 2

هیچ بازی مانند Psychonauts 2 نمی تواند گزینه ای جذاب برای دو بار تمام کردن به شمار رود. در واقع این بازی با جلوه های بصری جدید و عجیبی که دارد شناخته می شود و داستانی فوق العاده پشت سر آن قرار دارد که باعث می شود شما را به خود جذب کند. پس اگر می خواهید از سرویس Xbox Game Pass لذت ببرید، این بازی قطعا یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما خواهد بود.

بهترین بازی های حال حاضر سرویس Xbox Game Pass

بازی Hades

تنها پنج دقیقه طول می کشد تا متوجه شوید که بازی Hades یکی از بهترین بازی ها و خاص ترین آن ها می باشد. شما در این بازی فوق العاده می توانید سلاح های بسیار متنوعی را در دسترس داشته باشید و قادر به امتحان کردن آن ها خواهید بود. ارتقاهای دیگری در این بازی وجود دارد که شما را در موفقیت در بازی همراهی خواهد کرد.

بهترین بازی های حال حاضر سرویس Xbox Game Pass

بازی Sunset Overdrive

Insomniac Games در حال حاضر به صورت انحصاری با پلی استیشن در حال فعالیت است و باید در نظر داشت که بازی های Sunset Overdrive دیگر برای Xbox Game Pass نسخه های جدید نخواهد داشت که البته این یک خبر بد است. در واقع این بازی برای اولین بار به صورت انحصاری برای ایکس باکس عرضه شده و یک گزینه جذاب برای تمامی کسانی است که به پارکور علاقمند هستند. در این بازی شما می توانید از وسایل متعددی استفاده کنید که قطعا برای شما جذاب خواهد بود.

بازی Ori and the will of the Wisps

بازی Ori and the will of the Wisps

این بازی که به عنوان دنباله ای از اولین محصول Moon Studios شناخته می شود، در واقع می تواند شما را به وجد بیاورد و از این روی یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما می باشد. بازی Ori and the will of the Wisps با مکانیک بهتر و گیم پلی جذاب تر در بازار عرضه می شود و امکان شخصی سازی های سلیقه ای را برای کاربر فراهم کرده است. در واقع برای طرفداران سبک خود می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش رو باشد. در واقع سبک این بازی اکشن و RPG بوده و می توان گفت که برای گیمر هایی که Xbox Game Pass دارند یکی از بهترین گزینه های پیش رو خواهد بود.

بازی It Takes Two

بازی It Takes Two

کار تیمی می تواند رویا را به حقیقت برساند! در واقع می توان گفت که بازی It Takes Two یک بازی در سبک همکاری و مشارکتی به شمار می رود که شما را به یک دنیای جدید وارد می کند. شما به عنوان والدین یک اسباب بازی شناخته می شوید که باید خانه خود را بسازید. استفاده از اشیاء و حیوانات انسان نما در گیم پلی این بازی ماجراجویی قطعا یکی از جذاب ترین اقداماتی بوده است که شرکت سازنده از آن استفاده کرده است. در بازی باید پازل ها و معماهایی را حل کرده و به مبارزه با سنجاب ها بپردازید! برای لذت بردن از این بازی تنها لازم است اشتراک سرویس گیم پس داشته باشید.

بهترین بازی های حال حاضر سرویس Xbox Game Pass

بازی Control

Control عنوان یک بازی ویدیویی است که تقریبا برای تمامی گیمر ها می تواند جذاب باشد و در سرویس Xbox Game Pass قرار گرفته است. در واقع اگر به تیراندازی سوم شخص علاقه مند باشید، این بازی می تواند شما را ساعت ها سرگرم کند. اگر به داستانی جذاب و سرشار از اتفاقات افسانه ای علاقه مند هستید، این بازی می تواند بهترین داستان را برای شما فراهم سازد. دنیای عجیب این بازی و آن چه که در آینده ممکن است برای شما روی دهد، از رمز و راز های این بازی است و قطعا نباید آن را از دست بدهید.

بازی Hellblade : Senua’s Sacrifice

بازی Hellblade : Senua’s Sacrifice

بازی Hellblade برای اولین بار در سال 2017 معرفی شد. داستانی متمرکز و دلخراش را روایت می کند که مربوط به مردگان تازه است. در واقع باید در نظر داشته باشید که در طول بازی شخصیت شما ممکن است بیماری های روانی را تجربه کند، طرد شود و یا غم های بزرگی را برای شما به وجود بیاورد. داستان تا حد بسیار زیادی بالغ بوده و با ظرافت بسیار زیادی طراحی شده است. در واقع اهمیتی به سرگرمی در این بازی داده نشده است و از هر لحاظ می توان گفت که بازی بسیار دراماتیک است. کارگردانی فوق العاده بازی در کنار جلوه های بصری بسیار واقعی باعث شده است تا این بازی تحت سرویس Xbox Game Pass بسیاری را به خود جذب کند.

ستاره بازی، Senua است که توسط ملینا یورگنس نقش آن بازی می شود. در این بازی تریلر ها و موکاپ ها به بهترین شکل طراحی شده است و در نهایت باید گفت که این بازی برای Xbox Series X می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد.

بازی Halo Infinite

بازی Halo Infinite

یک قسمت جدید و مورد انتظار از فرنچایز Halo در سرویس ایکس باکس گیم پس وجود دارد که قطعا نباید از دست بدهید. این بازی چند نفره رایگان برای ایکس باکس و رایانه های شخصی نیز ارائه شده است و به طرفداران این اجازه را می دهد که به آن دسترسی داشته باشند. بازی Halo Infinite توسط 343 Industries ساخته شده است و اسلحه ها و نقشه های جذابی را شامل می شود که به هیچ عنوان نباید از دست بدهید!

بازی State of Decay 2

بازی State of Decay 2

کاراکترها و جلوه های بصری که بازی State of Deacay دارد تنها عاملی نبوده است که باعث محبوبیت آن شده است. در واقع این بازی را می توان یکی از درگیر کننده ترین بازی های سبک زامبی دانست که تاکنون محبوبیت بسیار زیادی داشته است. اتحاد با همسایگان از جمله مهم ترین نیازهای این بازی به شمار می رود و یکی از واقعی ترین شبیه ساز های زامبی در این بازی در دسترس شما می باشد. در صورتی که می خواهید یک بازی سبک زامبی بسیار جذاب داشته باشید و آن را تحت سرویس Xbox Game Pass اجرا کنید، این بازی می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما باشد.

Sea of Thieves

بازی Sea of Thieves

در صورتی که برای آخرین بار بازی Sea of Thieves را در سال 2018 اجرا کرده باشید، در واقع شاید با این نسخه جدید آشنایی چندانی ندارید! در واقع بازی تا حد بسیار زیادی دستخوش تغییرات بوده است و همین مسئله باعث شده است تا یکی از بهترین گزینه ها برای Xbox به شمار رود.

در بازی نسخه جدید شما می توانید کوسه های غول پیکر را مشاهده کنید و همچنین 15 جزیره آتشفشانی جدید در بازی اضافه شده است که البته خالی از سکنه می باشد و آب های کم عمق نیز از دیگر ویژگی های اضافه شده به بازی به شمار می رود. این در حالی است که بازی برای سرویس Xbox Game Pass همچنان در حال به روز رسانی بوده و با محتوای جدید در دسترس می باشد. پس در صورتی که می خواهید یک بازی دریایی را تجربه کنید و یا به صورت انفرادی تجربه بادبانی داشته باشید، این بازی می تواند بهترین گزینه پیش روی شما باشد.

بازی Forza Horizon 5

بازی Forza Horizon 5

بازی Forza Horizon 5 به شما این امکان را می دهد تا در نقشه ای بسیار جذاب در مکزیک رانندگی کرده و مسابقه بدهید. در واقع این نسخه نسبت به نسخه های قبلی با بهبود بسیار زیادی همراه بوده است و شخصی سازی و نقشه بسیار بهتری را دارد و همین مسئله باعث شده است تا به عنوان بهترین گزینه برای بازی در این لیست به شمار رود. پس در صورتی که علاقمند به رانندگی هستید و خط ساحلی مکزیک را می پسندید، قطعا Forza Horizon 5 با تمامی امکانات در Xbox Game Pass می تواند یکی از بهترین انتخاب های پیش روی شما باشد.

سوالات متدوال در مورد سرویس گیم پس:

[sc_fs_multi_faq headline-0=”p” question-0=”سرویس گیم پس چیست؟” answer-0=”سرویس گیم پس یکی از بهترین خدمات XBOX می باشد که شما دسترسی به بیش از 200 بازی دارید.” image-0=”” headline-1=”p” question-1=”آیا بازی های انحصاری XBOX در گیم پس هستند؟” answer-1=”بله، اکثر بازی های انحصاری ایکس باکس در روز انتشارز در گیم پس در دسترس می باشند.” image-1=”” headline-2=”p” question-2=”آیا می شود بعد از اتمام XBOX Game Pass از بازی ها استفاده کرد؟” answer-2=”خیر، بعد از اتمام اشتراک دسترسی شما به بازی ها قطع می شود وباید سرویس را تمدید کنید.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

‫7 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا