مقالات

راهنمای خرید کیبورد گیمینگ با بودجه بالای 10 میلیون

Guide To Buying A Gaming Keyboards With A Budget Of Over 10 Million

در دنیایی که بازی های کامپیوتری روز به روز در حال پیشرفت هستند، بهره برداری از تجهیزات مناسب می تواند لذت بازی کردن را چندین برابر کند. شما برای این که بتوانید عملکرد خود را در بازی بهبود بخشید و راحت تر به نتیجه دلخواه در یک بازی دست پیدا کنید، نیازمند کیبورد گیمینگ می باشید. یک کیبورد گیمینگ با طراحی خاص و ویژگی های منحصر به فردی که دارد می تواند تجربه ای لذت بخش تر از بازی کردن را برای گیمر به ارمغان بیاورد. با این وجود یکی از مهم ترین مسائلی که باید در نظر داشته باشید، آن است که چه بودجه ای را به این منظور اختصاص داده اید. از این روی ما در این مقاله از تک سیرو شما را همراهی می کنیم تا اطلاعاتی را در خصوص راهنمای خرید کیبورد گیمینگ را در اختیار شما قرار دهیم که برای بودجه بیشتر از 10 میلیون تومان می تواند مناسب واقع شود.

چرا باید کیبورد گیمینگ خریداری کنیم؟

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که آیا واقعا نیازمند کیبورد گیمینگ هستیم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بله. در صورتی که در طول روز معمولا با کامپیوتر بازی می کنید و به عنوان یک گیمر در رویدادهای آنلاین بازی مشارکت دارید، یقینا نیازمند خرید کیبورد گیمینگ خواهید بود. سرعت و دقت یک کیبورد گیمینگ بسیار بالاست و شما می توانید از لحاظ عملکرد، تفاوت چشمگیری را زمانی که از کیبورد گیمینگ استفاده می کنید داشته باشید. یک کیبورد گیمینگ خوب می تواند امکاناتی را در اختیار شما قرار دهد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم:

  • کیبورد گیمینگ از سوئیچ های باکیفیت استفاده می کند و حس بهتری در زمان استفاده از سوئیچ مکانیکی به گیمر القا می شود. عملکرد کیبورد نیز با استفاده از این سوئیچ ها بهبود می یابد.
  • طراحی ارگونومیک یک کیبورد گیمینگ به شما این امکان را می دهد تا برای ساعت ها بدون احساس خستگی بازی کنید. مچ دست ها در مدت زمان طولانی خسته نمی شود.
  • نورپردازی RGB نیز یکی از مهم ترین ویژگی های طراحی در کیبورد گیمینگ شناخته می شود و هر گیمر می تواند با استفاده از این محصول نورپردازی مد نظر خود را شخصی سازی کند.
  • در بسیاری از مدل های کیبورد گیمینگ به گیمر این امکان داده می شود که بتواند از کلیدهای قابل برنامه ریزی استفاده کند و بتواند دستورات مختلف را اجرا کند.
  • از طریق نرم افزارهایی که از سوی شرکت سازنده کیبورد در نظر گرفته می شود، شما می توانید عملکرد کیبورد گیمینگ را به صورت کامل شخصی سازی نمایید.
خواندن  راهنمای خرید ماوس گیمینگ با بودجه 3 تا 5 میلیون

توجه :‌ قیمت های اعلام شده برای بازه زمانی تابستان 1403 است.

راهنمای خربد کیبورد گیمینگ با بودجه بالای 10 میلیون

  • کیبورد گیمینگ استیل سریز Steelseries Apex Pro Mini

بازه قیمتی: حدود 12 میلیون تومان

Steelseries Apex Pro Mini به عنوان یک کیبورد مینی شناخته می شود که مانند نسخه اصلی از سوئیچ های آنالوگ استفاده می کند و امکان تنظیم حساسیت کلیدها در این محصول به صورت جداگانه برای هر کلید فراهم شده است. این نسخه از کیبورد گیمینگ که نسخه 60% نیز شناخته می شود، به شما امکان تنظیم فاصله های اجرای دستور را داده و از این روی یکی از جذاب ترین کیبوردهای گیمینگ در دنیا شناخته می شود.

Steelseries Apex Pro Mini را می توان یک گزینه عالی برای بازی کردن دانست. شما می توانید احساس بسیار خوبی از استحکام کالا داشته باشید و تجربه گیمینگ لذت بخشی را تجربه نمایید. استفاده از سوئیچ های Hall Effect OmniPoint 2.0 باعث شده است که گیمر بتواند به صورت جداگانه برای هر کلید، محدوده عملکرد را تنظیم نماید. از این روی می توانید تنظیمات حساسیت را به صورت کاملا دقیق انجام دهید. یک ویژگی نیز به شما این امکان را می دهد که دو ورودی را برای هر بار ضربه کلید تنظیم کنید. در صورتی که به عنوان یک گیمر فضای زیادی برای قرارگیری کیبورد ندارید، Steelseries Apex Pro Mini می تواند برای شما مناسب واقع شود.

راهنمای خربد کیبورد گیمینگ با بودجه بالای 10 میلیون

  • کیبورد گیمینگ استیل سریز مدل Steelseries APEX 7 – سوییچ قرمز

بازه قیمتی: حدود 12 میلیون تومان

Steelseries APEX 7 را می توان یکی از کیبوردهای کاملی دانست که برای تمامی گیمر ها عالی است. کیفیت ساخت بسیار مطلوب در کنار طول عمر بالا و همچنین بدنه ساخته شده از آلومینیوم باعث می شود که گیمر بتواند برای مدت زمان طولانی از این محصول استفاده کند. نورپردازی RGB مورد استفاده در این کیبورد نیز می تواند کلیدها را بهتر نمایش دهد. سوئیچ قرمز مورد استفاده در Steelseries APEX 7 باعث می شود که گیمر بتواند بدون نقطه مقاومت کلید ها را به پایین فشار دهد و از آن ها استفاده کند. همچنین این سوئیچ ها کاملا آرام هستند و در صورتی که از کیبورد گیمینگ خود می خواهید در دفاتر عمومی استفاده کنید، این محصول یکی از بهترین انتخاب های پیش روی شما خواهد بود. نیروی فعال سازی کم و همچنین سرعت و دقت بالا از دیگر ویژگی های این کیبوردها به شمار می رود.

Steelseries APEX 7 با توجه به امکاناتی که دارد علاوه بر دقت و سرعت بالا می تواند انتخابی کاملا مناسب برای تمامی تایپیست هایی باشد که می خواهند روان و بدون صدا بازی کنند. این کیبورد نمایشگر هوشمند OLED داشته و قابلیت شخصی سازی خوبی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. به طور کلی استیل سریز یکی از بهترین برندهای تولید کننده انواع کیبورد در دنیا شناخته می شود.

خواندن  معرفی بهترین میکروفون های استودیویی

لازم به ذکر است که این کیبورد به صورت TKL نیز در بازار عرضه شده است و گیمر می تواند نسبت به خرید آن اقدام کند. در صورتی که شما به عنوان یک گیمر فضای زیادی برای قرار دادن کیبورد خود ندارید، Steelseries APEX 7 TKL می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این سری در دو نمونه مشکی و سفید از سوی تک سیرو در دسترس خریداران قرار می گیرد.

راهنمای خربد کیبورد گیمینگ با بودجه بالای 10 میلیون

  • کیبورد گیمینگ ریزر Razer Huntsman V2 طرح PUBG: Battlegrounds Edition – سوئیچ قرمز

بازه قیمتی: حدود 12 میلیون تومان

Razer Huntsman V2 به عنوان یک کیبورد ارتقا یافته شرکت ریزر شناخته می شود و اولین کیبورد این شرکت با نرخ 8000 هرتز است. تاخیر بسیار کم و ثابتی داشته و همچنین از سوئیچ های اپتیکال ریزر در این محصول استفاده شده است که عملکردی بسیار سبک داشته و می توانند به صورت روزمره مورد استفاده قرار گیرد. نورپردازی RGB در کنار کلیدهای اختصاصی مالتی مدیا و همچنین یک دکمه چند منظوره که برای تعیین حجم صدا مورد استفاده قرار می گیرد از مهم ترین ویژگی های این کیبورد شناخته می شود. از سوی دیگر شما می توانید با استفاده از نرم افزار Razer Synapse 3 تمامی دکمه های این کیبورد را کنترل کرده و برنامه ریزی نمایید. طراحی PUBG این کیبورد نیز باعث شده است تا حس گیمینگ عمیق تری را برای تمامی پلیرها داشته باشد.

کیبورد Razer Huntsman V2 طرح PUBG: Battlegrounds Edition یک کیبورد کاملا استاندارد است که با تاخیر بسیار کم ارائه می شود و دارای فاصله پیش حرکت بسیار کوتاه بوده و نیروی عملیاتی بسیار خوبی را ارائه می کند. می توانید ماکروها را مستقیما تنظیم کنید و یا از نرم افزار Synapse استفاده نمایید. نورپردازی RGB این کیبورد نیز قابلیت تنظیم کاملی داشته و طراحی ارگونومیک، Razer Huntsman V2 را به یک انتخاب کاملا مناسب برای استفاده طولانی مدت کرده است.

راهنمای خربد کیبورد گیمینگ با بودجه بالای 10 میلیون

  • کیبورد گیمینگ هایپرایکس HyperX Alloy Elite 2 TTT Edition – سوییچ قرمز

بازه قیمتی: حدود 15 میلیون تومان

اگر به دنبال یک کیبورد مکانیکی هستید که از عملکرد فوق العاده قدرتمندی برخوردار باشد، HyperX Alloy Elite 2 TTT Edition می تواند یک انتخاب کاملا مناسب برای شما باشد. وجود دکمه های ماکرو با قابلیت برنامه ریزی و نورپردازی RGB باعث شده است تا این کیبورد بسیار شناخته شود. در ساخت HyperX Alloy Elite 2 TTT Edition از سوئیچ های اختصاصی HyperX Red استفاده شده است که می تواند تجربه ای دلنشین را در بازی برای شما بسازد. همچنین شما برای فعال کردن هر دکمه نیازمند نیروی فعال سازی بسیار کمی خواهید بود. نرم افزار اختصاصی NGENUITY می توانید شخصی سازی های مورد نظر خود را روی این کیبورد انجام دهید. یک قاب فلزی بسیار محکم برای این کیبورد در نظر گرفته شده است و شما می توانید با وجود دکمه های مالتی مدیا، تمامی تنظیمات صدای بازی را در زمان اجرا تغییر دهید.

خواندن  نقد و بررسی کیبورد گیمینگ SteelSeries Apex Pro

در صورتی که بودجه بالایی برای خرید کیبورد گیمینگ در نظر دارید، HyperX Alloy Elite 2 TTT Edition می تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد. این محصول با وجود کلیدهای قابل برنامه ریزی ماکرو در کنار سوئیچ های خطی، حافظه داخلی و نورپردازی RGB یکی از برترین محصولات موجود در بازار بوده و شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

راهنمای خربد کیبورد گیمینگ با بودجه بالای 10 میلیون

  • کیبورد گیمینگ استیل سریز بی سیم Steelseries Apex Pro Mini Wireless

بازه قیمتی: حدود 15 میلیون تومان

Steelseries Apex Pro Mini Wireless را می توان به عنوان یک نسخه فشرده و مینی کیبورد بی سیم Apex Pro دانست. این کیبورد همانند نسخه اصلی امکان تنظیم نقطه فعال سازی هر کلید را به شما ارائه می کند. با این حال یک گام رو به جلو برداشته است و به گیمر این امکان را می دهد که دو نقطه ورود برای هر کلید تعریف کنید. در واقع دو دستور که وقتی به آرامی کلید را فشار می دهید فعال می شود و دستور دیگر زمانی فعال می شود که دکمه را بیشتر فشار دهید.

Steelseries Apex Pro Mini Wireless یک کیبورد گیمینگ عالی به شمار می رود و به شما این امکان را می دهد که برای ساعت ها بازی کنید. همه چیز حساب شده است و کمترین میزان تاخیر را خواهد داشت. با این حال شما در هر ژانر بازی می توانید از Steelseries Apex Pro Mini Wireless استفاده نمایید. ماکروها و ورودی های دوگانه می تواند به شما این امکان را بدهد که برای هر کلید یک دستور را تعریف کنید.

نتیجه گیری

انتخاب و خرید کیبورد گیمینگ یکی از مهم ترین چالش های هر گیمر به شمار می رود. ما در این مقاله ضمن معرفی برخی از ویژگی های اصلی که هر کیبورد گیمینگ باید داشته باشد، با شما همراه بودیم تا اطلاعاتی را در خصوص خرید کیبورد گیمینگ و مدل های مطرح این محصولات را به شما معرفی کنیم که متناسب با بودجه بیشتر از 10 میلیون تومان است. برای خرید این محصولات می توانید از وب سایت تک سیرو اقدام کرده و کالای مد نظر خود را خریداری کنید.

محمد شفیعی

دنیا برای من در یک لحظه قفل شد. پاییز سال 1930 و شخصیت به یادماندنی توماس آنجلو. بازی کردن واقعا احساس رهایی به من میده. من بازی میکنم چون قطعا هیچوقت نمیتونم به 1930 نیویورک برگردم. بازی می کنم چون هیچوقت با دوستانم نمیتونم یه گنگ مافیایی رو توی شهری که هستم رهبری کنم. محمد شفیعی، کسی که از بچگی پای ثابت بازی های کامپیوتری بوده، سعی میکنه که بدون در نظر گرفتن سلیقه شخصی، محتوایی رو برای شما آماده کنه که بررسی، انتخاب و خرید از تک سیرو آسون تر بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا