مقالات

راهنمای خرید هدست گیمینگ با بودجه زیر 3 میلیون

Guide To Buying A Gaming Headset With A Budget Under 3 Million

در دنیایی که بازی های رایانه ای روز به روز در حال پیشرفت هستند، شما نیازمند یک سری از تجهیزات بازی هستید. بازی ها در دنیای امروز علاوه بر پیشرفت بصری و گرافیکی، از لحاظ صوتی نیز پیشرفت داشته اند. از این روی شما برای این که بتوانید از بازی لذت بیشتری ببرید و بازی های رقابتی را بهتر اجرا کنید، نیازمند هدست گیمینگ می باشید. هدست مخصوص بازی می تواند با ارائه صدای باکیفیت و شفاف، می تواند امکان شنیدن جزئیات صدا را در بازی فراهم کرده و به گیمر کمک می کند تا در بازی ها بتوانید عملکرد بهتری داشته باشید.

امروزه تنوع بالایی از هدست گیمینگ در بازار عرضه می شود. شما می توانید از میان مدل های مختلف محصولات موجود در بازار گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. با این وجود شاید انتخاب یک هدست برای شما چالش برانگیز باشد. از این روی ما در تک سیرو قصد داریم ویژگی های مهم یک هدست گیمینگ را به شما معرفی کنیم و همچنین برخی از مهم ترین مدل های هدست گیمینگ را به شما معرفی کنیم. از این روی در صورتی که قصد دارید یک هدست گیمینگ با قیمت مناسب انخاب کنید، این مقاله می تواند برای شما مفید واقع شود.

چرا نیازمند یک هدست گیمینگ هستیم؟

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که اصولا چرا باید یک هدست گیمینگ خریداری کنیم؟ در پاسخ به این سوال به شما برخی از مهم ترین ویژگی های یک هدست مخصوص بازی را به شما معرفی خواهیم کرد که یقینا می تواند برای شما مفید واقع شود:

  • یک هدست مخصوص بازی با صدای باکیفیت و شفافی که دارد می تواند یک انتخاب مناسب برای بازی باشد. درایورهای باکیفیت و تکنولوژی های بهبود صدای فراگیر از جمله مهم ترین ویژگی های این محصول است. جزئیات بالای صدا و شفاف باعث می شود که گیمر بتواند کوچک ترین صدا را تشخیص دهد.
  • هدست گیمینگ می تواند حس حضور شما را در بازی به ارمغان بیاورد و از این روی یکی از بهترین انتخاب های پیش روی شما باشد. در نظر داشته باشید که این لوازم جانبی یکی از بهترین گزینه های پیش رو به شمار می رود.
  • زمانی که می خواهید یک بازی آنلاین و چند نفره را اجرا کنید. نیازمند تجهیزات مخصوص خواهید بود. ارتباط شما با دیگران با استفاده از هدست گیمینگ بهتر می شود و شما می توانید با هم تیمی های خود در ارتباط باشید.
  • معمولا هدست گیمینگ به صورت ارگونومیک طراحی می شود و می توانید برای ساعت ها از این محصول به راحتی استفاده کرده و بدون خستگی، سرگرم شوید و بازی کنید.

راهنمای خرید هدست گیمینگ با بودجه زیر 3 میلیون

هدست گیمینگ باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

اصولا یک هدست گیمینگ باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا شما بتوانید از آن استفاده داشته باشید؟ این سوالی است که پیش از هر چیز باید به آن دقت داشته باشید. در صورتی که قصد دارید یک هدست گیمینگ با بیشترین ویژگی ها را خریداری کنید، یقینا دانستن این اطلاعات برای شما مفید واقع خواهد شد.

  • یک هدست گیمینگ خوب می تواند در دسته بندی محصولات سیمی و بی سیم قرار گیرد. هدست سیمی با کیفیت صدای بالاتری که دارد می تواند محبوبیت بیشتری داشته باشد. با این وجود هدست بی سیم در مدل های جدید از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و شما می توانید از آن استفاده داشته باشید.
  • درایورهای یک هدست گیمینگ تا حد زیادی دارای تاثیر بر کیفیت صدا هستند. درایور بزرگتر به معنای صدای باس قوی تر و همچنین امکان ارائه جزئیات بیشتر می باشد. همچنین می توان گفت که درایورهای کوچکتر می تواند فرکانس بالاتر را تولید نماید.
  • صدای فراگیر یک تکنولوژی الزامی در هدست گیمینگ به شمار می رود. این تکنولوژی باعث می شود تا گیمر بتواند تجربه ای واقع گرایانه تر از بازی را داشته باشند.
  • یک میکروفون قدرتمند باعث می شود که گیمر بتواند ارتباط بهتری را با دوستان خود داشته باشد. میکروفون های امروزی معمولا با قابلیت حذف نویز محیطی ارائه می شوند و کیفیت صدای مکالمات را بهبود می بخشند.
  • شما باید یک هدست گیمینگ با راحتی بالا را انتخاب کنید. ارگونومیک بودن و وزن سبک یک هدست گیمینگ باعث می شود تا گیمر بتواند برای ساعت های متوالی از هدست استفاده نماید.
  • عمر باتری بالا برای هدست گیمینگ بی سیم می تواند یک انتخاب کاملا مناب باشد و شما باید محصولاتی را انتخاب کرده و خریداری کنید که عمر بالایی دارند.
  • برخی از انواع هدست گیمینگ می توانند با نورپردازی RGB و همچنین قابلیت کنترل صدا روی کاپ ها و وجود نرم افزار سفارشی سازی یک انتخاب مناسب باشد.
خواندن  تفاوت صدای فراگیر 7.1 مجازی و واقعی

با توجه به تمامی مسائل بیان شده در این قسمت از مقاله با شما همراه هستیم تا برخی از مهم ترین مدل های هدست گیمینگ با قیمت کمتر از 3 میلیون تومان که می توانید در بازار خریداری کنید را به شما معرفی کنیم.

توجه :‌ قیمت های اعلام شده برای بازه زمانی تابستان 1403 است.

راهنمای خرید هدست گیمینگ با بودجه زیر 3 میلیون

هدست گیمینگ Heatz Gamepro Graviti ZG23

بازه قیمتی: حدود 650 تومان

Heatz Gamepro Graviti ZG23 یک هدست گیمینگ با طراحی ارگونومیک بوده و با صدای شفاف و بی نظیری که دارد می تواند تجربه ای بی نظیر از بازی کردن را برای شما به همراه بیاورد. با این وجود می توان گفت که Heatz Gamepro Graviti ZG23 یکی از ارزان قیمت ترین محصولات مخصوص بازی در بازار به شمار می رود.

Heatz Gamepro Graviti ZG23 با اتصال 3.5 میلی متری عرضه می شود و قطر درایور این هدست گیمینگ برابر با 40 میلی متر می باشد که همین مسئله باعث می شود تمامی جزئیات صدا به گوش گیمر برسد. حساسیت Heatz Gamepro Graviti ZG23 برابر با 108 دسی بل بوده و طول کابل آن برابر با 2 متر می باشد. این هدست محدوده فرکانسی برابر با 20 هرتز الی 20 کیلوهرتز بوده و حداکثر توان خروجی این محصول برابر با 150 میلی وات خواهد بود.

میکروفون این محصول برابر با 95 دسی بل حساسیت داشته و امپدانسی برابر با 1.2 کیلواهم را خواهد داشت. پس در صورتی که می خواهید برای ساعت ها بازی کنید، Heatz Gamepro Graviti ZG23 می تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد. این هدست گیمینگ برای کسانی که می خواهند یک محصول نسبتا ارزان قیمت را خریداری کنند، بهترین گزینه پیش رو خواهد بود.

راهنمای خرید هدست گیمینگ با بودجه زیر 3 میلیون

هدفون بی سیم یوسمز USAMS YH21 YH Series Wireless

بازه قیمتی: حدود 1.5 میلیون تومان

در صورتی که به دنبال یک هدست بی سیم هستید و کاربرد گیمینگ یکی از کاربردها در کنار موسیقی و تماشای فیلم است، USAMS YH21 YH Series Wireless یقینا می تواند یکی از بهترین انتخاب های پیش روی شما باشد که با طراحی ارگونومیک در بازار عرضه می شود و کیفیت صدای استثنایی را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید بازی های رایانه ای را بهتر تجربه کنید و شما می توانید سطح جدیدی از کیفیت را تجربه کنید. برای این هدست از تکنولوژی بلوتوث 5.3 استفاده شده است و اتصال پایدار و بدون وقفه باعث می شود که شما بتوانید به راحتی بازی کنید. همچنین شما می توانید برای ساعت ها بازی کنید.

از مهم ترین ویژگی های USAMS YH21 YH Series Wireless می توان به کاپ های نرم و راحت برای گوش اشاره نمود. همچنین تکنولوژی صدای فراگیر در این هدست باعث می شود که گیمر بتواند تجربه ای بسیار نزدیک به بازی را داشته باشید و تمامی جزئیات صدا به گوش شما برسد. از سوی دیگر میکروفون باکیفیت مورد استفاده در این محصول باعث می شود که گیمر بتواند مکالماتی شفاف و بدون نویز را تجربه نماید.

باتری 500 میلی آمپری مورد استفاده در این محصول نیز باعث می شود که گیمر امکان اجرا تا 70 ساعت بدون نیاز به شارژ مجدد را داشته باشد. طراحی تاشو نیز باعث می شود که گیمر بتواند برای حمل و نقل این محصول راحت باشد.

خواندن  چرا باید از هدست‌های گیمینگ استفاده کنیم؟

درایورهای USAMS YH21 YH Series Wireless برابر با 40 میلی متر بوده و شما می توانید محدوده فرکانسی 20 هرتز الی 20 کیلوهرتز را تجربه کنید. امپدانس 32 اهم در کنار وزن 223 گرمی USAMS YH21 YH Series Wireless باعث می شود که گیمر بدون مشکل از این محصول استفاده داشته باشد. حساسیت این هدست نیز برابر با 108 دسی بل است. برای کسانی که به دنبال یک هدست گیمینگ با قیمت کمتر از 3 میلیون تومان هستند، USAMS YH21 YH Series Wireless می تواند یک انتخاب مناسب باشد.

راهنمای خرید هدست گیمینگ با بودجه زیر 3 میلیون

هدست گیمینگ ریزر Razer Kraken X Lite

بازه قیمتی: حدود 2 میلیون تومان

Razer Kraken X Lite به عنوان یک هدست گیمینگ از سوی برند معتبر Razer عرضه شده است و یکی از بهترین انتخاب ها برای تمامی کسانی است که به دنبال یک هدست گیمینگ می باشند. خط تولید موفق Kraken این شرکت توسط این شرکت دوباره احیا شده است و محصولی برای کسانی که به دنبال یک محصول با بودجه محدود هستند طراحی و ساخته شده اند. Razer Kraken X Lite طراحی ساده و شیکی دارند و با رنگ مشکی در بازار عرضه می شود. طراحی ارگونومیک و استفاده از مواد باکیفیت باعث می شود که شما بتوانید برای طولانی مدت به سادگی استفاده کنید. کاپ های گوش این محصول بسیار نرم و بزرگ بوده و به خوبی روی سر قرار داده می شود. نویزهای محیطی نیز با وجود این روش طراحی در دسترس شما خواهد بود.

کیفیت صدای Razer Kraken X Lite با درایورهای قدرتمند و صدای فراگیر در بازار عرضه می شود. تجربه شنیداری بی نظیری با استفاده از این محصول بسیار بهبود می یابد. شما در بازی ها می توانید صدای محیطی و جزئیات بازی را به خوبی بشنوید. شما با وجود این محصول در دنیای بازی غرق می شوید. شما از این محصول می توانید برای گوش دادن به موسیقی با وجود صدای باس قوی استفاده داشته باشید. همچنین جزئیات صدا به خوبی به گوش شما خواهد رسید. درایورهای Razer Kraken X Lite برابر با 40 میلی متر بوده و قابلیت اتصال با استفاده از کابل 3.5 میلی متری وجود خواهد بود.

از Razer Kraken X Lite می توان برای PS4، PC، Xbox Series X/S، PS5، Xbox One و حتی برای موبایل استفاده نمود. Razer Kraken X Lite با وجود ویژگی هایی مانند صدای فراگیر مجازی 7.1 یکی از بهترین انتخاب ها بوده و شما پس از خرید Razer Kraken X Lite می توانید از وب سایت Razer استفاده داشته باشید. صدای بازی با وجود این ویژگی به بهترین شکل به گوش شما خواهد رسید و از این روی این محصول یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما خواهد بود.

راهنمای خرید هدست گیمینگ با بودجه زیر 3 میلیون

هدفون بی سیم یوسمز USAMS YX05 E-Join Series Wireless

بازه قیمتی: حدود 1.5 میلیون تومان

USAMS به عنوان یکی از برندهای بسیار قدرتمند در تولید هدست بی سیم با قیمت مناسب شناخته می شود. محصول هدفون بی سیم یوسمز USAMS YX05 E-Join Series Wireless با وجود طراحی زیبا و مشخصات فنی قدرتمند عرضه می شود و تجربه ای بسیار بی نظیر را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید از بازی کردن با این محصول لذت ببرید و همچنین فناوری بلوتوث 5.0 نیز باعث می شود که گیمر اتصال پایداری را تجربه کند. شما همچنین در عین حال می توانید علاوه بر بازی، به موسیقی نیز گوش کنید و یا فیلم تماشا کنید.

هدست USAMS YX05 E-Join Series Wireless با وزن سبک 233 گرمی عرضه می شود و قابلیت حمل بسیار راحتی را دارد. شما می توانید به مدت زمان طولانی بدون احساس خستگی از این محصول استفاده کنید. طراحی ارگونومیک و کاپ های گوش نرم و راحت نیز باعث می شود که شما بتوانید بدون مشکل از این محصول استفاده کنید.

خواندن  تفاوت هدست گیمینگ و معمولی

درایورهای 40 میلی متری در این هدست باعث می شود که شما صدایی شفاف را با جزئیات بالا تجربه کنید. محدوده فرکانسی 20 هرتز الی 20 کیلوهرتز ارائه می شود و به شما تضمین می کند که بتوانید تمامی طیف های صوتی را به صورت دقیق دریافت کنید. حساسیت صدا در این محصول برابر با 100 دسی بل بوده و امپدانس این محصول برابر با 32 اهم خواهد بود. از این روی شما می توانید صدای بلند و باکیفیتی از بازی ها تجربه کنید.

یک باتری 120 میلی آمپر ساعت در USAMS YX05 E-Join Series Wireless استفاده شده است و شما تا 100 ساعت می توانید زمان پخش داشته باشید. با این حساب تنها به 5 دقیقه شارژ نیاز دارید تا بتوانید 2 ساعت بازی کنید و یا به موسیقی گوش فرا دهید.

از مهم ترین ویژگی های USAMS YX05 E-Join Series Wireless می توان به صدای HiFi اشاره نمود. همچنین شما بدون افت کیفیت می توانید به صدا گوش کنید. سازگاری گسترده در کنار برخورداری از بلوتوث 5.0 باعث شده است تا بسیاری از گیمرها بتوانند از USAMS YX05 E-Join Series Wireless بیشترین استفاده داشته باشید.

راهنمای خرید هدست گیمینگ با بودجه زیر 3 میلیون

هدست گیمینگ کورسیر Corsair HS50 PRO Stereo

بازه قیمتی: حدود 3 میلیون تومان

در صورتی که به دنبال یک هدست گیمینگ میان رده هستید، Corsair HS50 PRO Stereo می تواند یک گزینه پیش روی شما باشد. این هدست عملکردی بسیار خوب در تمامی زمینه ها می دهد. کیفیت صدا، میکروفون و راحتی بالا باعث می شود تا گیمرها بتوانند بدون مشکل از این محصول استفاده نمایند.

اولین موردی که در خصوص Corsair HS50 PRO Stereo می توان بیان کرد، آن است که این محصول به راحتی قابلیت استفاده را دارد. در واقع کاپ های گوش Corsair HS50 PRO Stereo بسیار مناسب بوده و شما می توانید برای ساعت ها از این محصول استفاده نمایید. چرم مصنوعی مورد استفاده در این محصول باعث می شود تا گیمر احساس خستگی و درد نداشته باشد.

کیفیت صدا در Corsair HS50 PRO Stereo بسیار مناسب است. شما می توانید کیفیت پخش بالایی داشته باشید. درایورهای 50 میلی متری در این محصول باعث می شود که گیمر بتواند به تمامی جزئیات صدا دسترسی داشته باشد و باس این هدست بسیار متناسب تنظیم شود. از سوی دیگر این هدست گیمینگ می تواند 15 الی 20 درصد از نویز محیطی را با استفاده از این محصول کاهش می یابد.

میکروفون Corsair HS50 PRO Stereo نیز در سطح بسیار خوبی قرار داشته و می تواند نویز محیطی را حذف نماید. از این روی شما می توانید بدون مشکل با دوستان خود بازی کنید و حتی در تست هایی که گیمرها با ماسک داشته اند، باز هم گیمر می تواند به خوبی از میکروفون استفاده نماید.

Corsair HS50 PRO Stereo همچنبن قابلیت استفاده بسیار ساده ای داشته و گیمر می تواند روی تمامی عناصر صدایی کنترل کاملی داشته باشد. طول کابل Corsair HS50 PRO Stereo برابر با 1.8 متر بوده و از این روی محدودیتی در اتصال وجود نخواهد داشت.

نتیجه گیری

انتخاب و خرید یک هدست گیمینگ شاید کار بسیار سخت و چالش برانگیزی باشد. از این روی شما باید با دقت بسیار زیادی نسبت به انتخاب و خرید این محصول داشته باشید. شما در این راه برای بودجه کمتر از سه میلیون تومان چندین پیشنهاد خواهید داشت و از این روی شما باید با دقت بسیار زیادی نسبت به خرید این محصول اقدام کنید. ما در این مقاله با شما همراه بودیم تا برخی از اطلاعات و ویژگی های فنی را در خصوص انواع هدست گیمینگ که در بازار عرضه شده اند را در اختیار شما قرار دهیم. همچنین شما می توانید نسبت به ثبت سفارش و خرید انواع هدست گیمینگ به صورت آنلاین از سایت تک سیرو اقدام کنید. در صورتی که سوالی در خصوص هدست و خرید محصول داشته باشید می توانید زیر همین پست کامنت کنید.

محمد شفیعی

دنیا برای من در یک لحظه قفل شد. پاییز سال 1930 و شخصیت به یادماندنی توماس آنجلو. بازی کردن واقعا احساس رهایی به من میده. من بازی میکنم چون قطعا هیچوقت نمیتونم به 1930 نیویورک برگردم. بازی می کنم چون هیچوقت با دوستانم نمیتونم یه گنگ مافیایی رو توی شهری که هستم رهبری کنم. محمد شفیعی، کسی که از بچگی پای ثابت بازی های کامپیوتری بوده، سعی میکنه که بدون در نظر گرفتن سلیقه شخصی، محتوایی رو برای شما آماده کنه که بررسی، انتخاب و خرید از تک سیرو آسون تر بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا