اخبار بازی

یکی از طراحان ارشد بازی Horizon Zero Dawn درگذشت

برخی از منابع خبری اعلام کردند که یکی از طراحان ارشد بازی Horizon Zero Dawn در گذشته است. آقای مایکل اندرو نش (Michael Andrew Nash) که در پروژه ساخت بازی Horizon Zero Dawn به عنوان طراح ربات های ماشینی و غول آسا فعالیت داشت به تازگی درگذشته است. مایکل اندرو نش به عنوان یک طراح سه بعدی و البته محبوب در عرضه گیم و بازی های رایانه ای شهرت داشت. وی با وجود 36 سال به عنوان طراح ارشد در قسمت طراحی ماشین ها و ربات های بازی Horizon Zero Dawn نقش کلیدی و اساسی را ایفا می کرد. یکی از دوستان و همکاران وی با نام آقای گَوریل کلیموو (Gavriil Klimo) با انتشار توییتی جدید در صفحه رسمی خود درگذشت وی را تایید کرده که همچنان علت فوت وی اعلام نشده است. آقای کلیمو با انتشار پستی دیگر اقدام به تعریف و تمجید از نش پرداخته که در این توییت از مهارت بالای وی در ساخت و طراحی سه بعدی صحبت کرده است. نکته تاسف بار این است که دنیای گیم یکی از ارزشمند ترین طراحان سه بعدی خود را برای همیشه از دست داده که این خبر شاید در آینده دنیای گیم تاثیر گذار باشد. یکی از آثار آقای نش را می توان طراحی خارق العاده ماشین های آینده گرایانه وی عنوان نمود که این ماشین ها با جزئیات کاملی در بازی هورایزن زیرو داون تصویر سازی شده است.

برای بررسی دقیق برخی از این آثار می توان به موجودات ماشینی و غول پیکر بازی Horizon Zero Dawn اشاره کرد که طراحی این ماشین ها بخش عمده ای از محبوبیت آن را تشکیل می دهد. بهتر است بدانید که هنگام توسعه بازی Horizon Zero Dawn کمتر کسی به این موضوع فکر می کرد که بتوان با قرار دادن دایناسورها و ماشین ها در کنار یکدیگر به یک طرح ویژه رسید. آقای نش توانست با قرار دادن طرحی از ماشین های رباتی شبیه به دایناسور ها این ایده را در بازی Horizon Zero Dawn عملی کند. از نظر استودیو سازنده ساخت یک بازی با وجود دایناسور هایی از جنس ربات کمی دور از انتظار بود و مبارزه کردن بازیکن با این موجودات را کمی سخت می کرد. اما به هر حال تیم سازنده با ایده آقای نش موافقت کردند که در نهایت بازی Horizon Zero Dawn با این طرح ساخته شد. اگر تاکنون این بازی مهیج را انجام نداده اید پیشنهاد می کنیم تا برای یکبار هم که شده آن را امتحان کنید.

محمد شفیعی

دنیا برای من در یک لحظه قفل شد. پاییز سال 1930 و شخصیت به یادماندنی توماس آنجلو. بازی کردن واقعا احساس رهایی به من میده. من بازی میکنم چون قطعا هیچوقت نمیتونم به 1930 نیویورک برگردم. بازی می کنم چون هیچوقت با دوستانم نمیتونم یه گنگ مافیایی رو توی شهری که هستم رهبری کنم. محمد شفیعی، کسی که از بچگی پای ثابت بازی های کامپیوتری بوده، سعی میکنه که بدون در نظر گرفتن سلیقه شخصی، محتوایی رو برای شما آماده کنه که بررسی، انتخاب و خرید از تک سیرو آسون تر بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا