آموزش PS4

مقایسه دسته بازی PS4 اورجینال با تقلبی 1400 – 1401

توجه: دوستان عزیز دسته های فیک که از فاصله دور هم مشخصه فیک هستند اما هر روز مدل دسته های های‌کپی PS4 شبیه تر به مدل اصلی میشن و کنار هم قرار بدید قابل تشخیص نیستند و تنها راه تشخیص علامت USB می‌باشد. پس توجه داشته باشید دسته های‌کپی در ظاهر مانند اورجینال هستش و تنها راه تشخیص فقط وفقط علامت USB می‌باشد. مورد بعدی دوستان عزیز کافیه قیمت دسته به قیمت دلار محاسبه کنید متوجه میشید که امکان نداره دسته یک میلیونی بیان به شما پانصد هزار تومان بدهند. ما تمام توضیحات لازم دادیم و انتخاب با شما عزیزان می‌باشد.

اخیرا دسته های PS4 تقلبی راه خود را به‌بازار کشور باز کرده‌اند و در بسیاری از فروشگا‌ه‌ها به‌جای دسته اورجینال فروخته می‌شوند. این دسته ها در تمامی رنگ‌ها و ادیشن‌ها در بازار وجود دارند و از لحاظ کیفیت یکسان هستند. دسته های فیک (Fake) موجود در بازار تفاوت‌های بسیار ریزی با دسته های اورجینال PS4 دارند. این کنترلرها که معمولا با عنوان دسته اورجینال یا دسته PS4 به‌فروش می‌رسند، قیمت بسیار پایین‌تری نسبت به DualShock 4 اورجینال دارند، اما با همان قیمت نسخه اورجینال فروخته می‌شوند. علاوه بر تفاوت‌های ظاهری، بزرگ‌ترین خصوصیت این کنترلرهای تقلبی، عملکرد آن‌ها در هنگام بازی است که تا قبل از خرید کنترلر، امکان آزمایش آن وجود ندارد. ما با فراهم کردن این مطلب سعی کردیم شما را با دسته های تقلبی موجود در بازار آشنا کنیم و تفاوت های اصلی که قابل شناسایی و مشاهد هست را بگوییم تا فریب فروشندگان سودجو را نخورید.

برای بزرگتر شدن عکس ها می توانید روی عکس مورد نظر کلیک کنید تا با کیفیت بهتر در صفحه ای جداگانه باز شود

1- اولین تفاوتی که می توان به آن اشاره کرد، لوگوی پلی استیشن بر روی دسته است. در نسخه اورجینال لوگو گوشه هایش به هم نزدیک بوده و مانند لوگوی خود پلی استیشن می باشد اما نسخه تقلبی ( Fake ) گوشه ها از هم فاصله دارند. در عکس می توانید تفاوت آنها را ببینید.

عکس سمت راست دسته اورجینال و عکس سمت چپ دسته تقلبی می باشد.

مقایسه دسته بازی PS4 اورجینال با تقلبی 1400 - 1401  مقایسه دسته بازی PS4 اورجینال با تقلبی 1400 - 1401

2- مورد دوم که می توان به آن اشاره کرد، دردسته اصلی ویا همان اورجینال در قسمت اتصال هدفون علامت هدفون و کلمه انگلیسی EXT بسیار محو هک شده است ولی در دسته تقلبی بسیار رنگ سفید پر رنگی دارد. این مورد در عکس های زیر قابل مشاهده می باشد.

مقایسه دسته بازی PS4 اورجینال با تقلبی 1400 - 1401  مقایسه دسته بازی PS4 اورجینال با تقلبی 1400 - 1401

3- تفاوت بعدی که می توان گفت، آنالوگ ها در دسته اصلی جنسی برفکی شکل دارند که باعث استحکاک بهتر انگشت دست با آنالوگ می شود ولی در دسته تقلبی سطحی بسیار صاف دارند. این مورد در عکس ها ی زیر قابل مشاهده می باشد.

مقایسه دسته بازی PS4 اورجینال با تقلبی 1400 - 1401  مقایسه دسته بازی PS4 اورجینال با تقلبی 1400 - 1401

4- مورد بعدی برچسب پشت دسته بازی می باشد، در نسخه اصلی برچسب اندازه لبه هایی که در پشت دسته طراحی شده می باشد و هیچ کم و یا زیادی ندارد و تقریبا اندازه لبه ها برش خورده است اما در نسخه تقلبی برچسب اصلا به اندازه لبه ها برش نخورده و به صورت ناهماهنگ به پشت دسته چسبیده شده است.

نکته: همانطور که در عکس مشخص است حتی نوشته های برچسب ها کاملا با هم فرق دارند.

مقایسه دسته بازی PS4 اورجینال با تقلبی 1400 - 1401  مقایسه دسته بازی PS4 اورجینال با تقلبی 1400 - 1401

5- و آخرین موردی که می توان به آن اشاره کرد علامت USB شارژ که به شکل می باشد، که در دسته های اصلی به صورت فرو رفته می باشد و با ناخن دست قابل تشخیص است اما در دسته های تقلبی علامت USB به صورت برجسته بوده و مانند دسته اصلی با جزئیات طراحی نشده است.

مقایسه دسته بازی PS4 اورجینال با تقلبی 1400 - 1401   مقایسه دسته بازی PS4 اورجینال با تقلبی 1400 - 1401

سخن پایانی

در آخر باید به چند نکته مهم توجه کنید:

  • بعضی کاربران فکر می کنند که از طریق جعبه دسته می توان فهمید که دسته اصلی است یا خیر، اول باید گفت که دسته های ps4 با سه پک آمریکا، اروپا و آسیا وارد بازار می شوند، که پک های آمریکا و اروپا بلند بوده و پک آسیا کوتاه است. پک دسته های تقلبی هم بلند و هم کوتاه می باشد که البته تفاوت هایی با پک دسته اصلی دارند اما از کجا مطمعن شویم که فروشنده دسته تقلبی را در پک اصلی قرار نداده است؟
  • به تازگی بعضی فروشندگان برای سود بیشتر دسته بازی همراه کنسول که داخل جعبه دستگاه می باشد را با دسته تقلبی عوض می کنند، پس بهتر هست در هر شرایطی که شده است حتما به مواردی که گفته شده دقت کنید.
  • قیمت این دسته های تقلبی تقریبا نصف دسته های اصلی می باشد ولی خیلی از فروشندگان به قیمت دسته اصلی به فروش می رسانند، بنابراین حتما به نکات گفته شده توجه کنید حتی اگر از معتبرترین فروشگاه خریداری کرده اید.
  • شاید خیلی از دوستان بپرسند فرق مهم دسته اصلی با تقلبی در چیست؟ باید گفت فرق اصلی هنگام بازی کردن مشخص می شود، سرعت دسته تقلبی بسیار کند و دارای تاخیر زیادی می باشد.
  • دسته های تقلبی خودشان چندین مدل دارند!! یعنی هم دسته هایی که بسیار شبیه به دسته اصلی هستند و هم دسته هایی که از دور هم مشخص است که تقلبی می باشد، البته ما در این مطلب آموزشی از شبیه ترین مدل دسته تقلبی که تقریبا شبیه دسته اصلی Ps4 می باشد استفاده کرده ایم.
  • دسته های سری قدیمی PS4 یا همان فت که قسمت تاچ پد نوری ندارند مدل فیک و یا تقلبی ندارند. این مقایسه برای دسته های سری جدید PS4 هستش که بعد از معرفی PS4 Slim وارد بازار شد.

آپدیت 6 خرداد 1399: سلام خدمت همه دوستان عزیز، هر روز نسخه های کپی دسته PS4 بسیار شبیه نسخه اصلی می شوند و تشخیص اصلی و فیک بسیار سخت می شود. تنها راه تشخیص اورجینال بودن دسته PS4 مورد پنجم می باشد، یعنی اگر علامت USB فرو رفته بود دسته اورجینال و اگر برآمده باشد فیک می باشد.

امیدواریم که این مطلب آموزشی برای شما عزیزان مفید بوده باشد.

نویسنده: محمد مهدی مصری

شما می توانید با خیال راحت دسته پلی استیشن 4 اصلی با گارانتی 7 روز ضمانت بازگشت کالا را خریداری کنید

لینک مشاهده کالا

نوشته های مشابه

‫101 دیدگاه ها

  1. ببخشید دستگیره ای که روی خود دستگاه هست با دستگیره های اصلی که بازار به فروش میرسن فرقی داره؟

  2. سلام وقت بخیر
    ببخشید من دسته اورجینال پلی استیشنم خراب شده میگن مشکل از بردش هست و باید تعویض بشه. دو تا گزینه گفتن به من یکی اینکه برد دسته فیک درجه 2 با قیمت 950 یا درجه1 با قیمت 600 رو بذارن روش. من از خود این شخص پرسیدم میگه اگه خوب باهاش رفتار بکنی و به شارژر موبایل نزنی فرقی نمیکنه. خواستم بدونم واقعا کار میکنه یا باز چند ماه باهاش بازی بکنم خراب میشه ؟ یا اگه درجه یکش میارزه در چه حد کار میکنه؟ چون اگه قراره خراب بشه بعد یک سال حتی ترجیح میدم یک دسته اصل بخرم. ممنون میشم راهنمایی ام کنین

    1. سلام خدمت شما کاربر گرامی، وقت بخیر برد دسته فیک این قیمت نیست چون خود دسته فیک 650 تومان هستش مطمعنن بردش ارزون تره و اینکه کلا این کار اشتباه به شارژر گوشی وصل کردن ولی در کل برد ها فرق دارن و عمر فیک کمتره و همچنین برد الکی نمی سوزه به ندرت پیش میاد بسوزه و امکان سوختن مجدد برد خیلی کمه. باز راهنمایی بیشتر خواستید با پشتیبانی در تماس باشید.

    1. سلام خدمت شما کاربر گرامی، دسته کاملا مصرفی هستش اما دسته فیک خیلی زود خراب میشه بلکه های کپی بخرید که باز اون مدت بیشتری عمر می کند.

  3. سلام دسته من اصل هست اینو میدونم یه سؤال دیگه ای دارم دسته یه بار از دستم افتاد الان دکمه های جهت بعضی وقتا که فشار می دی گیر میکنه یزره و وقتی فشار دادی صدای میده بعضی وقتا از یکی پرسیدم گفت از لاستیک های دکمه هست میشه شما بگین مشکلش چیه ممنون

    1. سلام خدمت شما کاربر گرامی، گاهی بخاطر گرد و خاک هستش
      پیشنهاد میشه با مسواک تمیزش کنید
      اول الکل بزنید به مسواک و با مسواک لای دکمه تمیز کنید.

  4. سلام وقت بخیر . من چند هفته پیش ps4 گرفتم . و کنار دسته اصلی یه دسته جداگانه هم گرفتم
    از همون روز اول حالت فنری دکمه های دسته اصلی با دسته ای که جداگانه خریدم موقع فشار دادن دکمه ها فرق میکنه و دسته اضافه دکمه هاش جوری فشرده میشن انگار استفاده شده هستش .همه موارد که بیان کردیداوکیه به جز برچسبش. برچسب مدلش با برچسب اصلی فرق داره ولی توی جای خودش فیت شده . بنظر شما فیکه؟

    1. سلام خدمت شما کاربر گرامی، اگر علامت USB فرو رفته باشد اصلی هستش. اینکه نوشته پشت دسته متفاوت باشد طبیعی هستش چون دسته ها هم مانند کنسول ها ریجن دارند و نوشته ها متفاوت هستش اما هیچ فرقی ندارند.

  5. با سلام و عرض ادب خدمت شما سروران عزیز .بنده حدود ۵ماه پیش از پشت شهرداری یک دستگاه ps4 خریدم نمیگم کدوم مغازه و بعد از خرید متوجه شدم دسته ها فیکه و مراجعه کردم و فروشنده حدود بیست بار منو از خونه کشوند مغازه و هر سری یک دسته تعویض میکرد خلاصه دستگاه را مرجوع کردم و گفت یک ساعت دیگر پولو میریزم .شد دو هفته و بعد زنگ زدم آشنا داشتم تعزیرات برا پلمپ اکمدند و فروشنده کلی معذرت و .گ ..خوردمو و.بعد ا…یک ماه پیش تصمیم گرفتم دوباره بخرم و یکی از فروشندگان مغازتون گفتند تشریف بیار جنس با گارانتی و ..از نحوه برخورد خوب و راهنمایی هاش خوشم اومد و یه ps4 از تک سیرو خریدم و چند نفرم مشتری تا حالا فرستادم با خیال راحت خرید کنند..عکسمم در اینستا صفحه تون عکس هفتم ..دو روز پیش میباشد..واقعا دمتون گرم….نونتون حلال باشه داداش

  6. سلام خدمت سایت خوبتون
    واقعا ممنون بابت این آموزش
    خیلی مفید و کاربردی بود
    با تشکر از فروشگاه تکسیرو

    1. سلام خسته نباشبد من از فروشگاهی یه دسته قرمز خریدم همه فاکتور هایی که بالا گفتید رو داره
      اما جنس دکمه های مربع مثلث دایره و ضربدرش با دسته فابریک فرق میکنه و یه حالت ماتی داره
      در حالی که دسته هایه دیگه کمی براقن
      به نظرتون فیکه

  7. سلام خدمت سایت خوبتون من یه دسته خریدم مدل CUH-ZCT2Eهمه موارد رو داشت ولی برچسب پشته دسته شبیه عکس دسته فیکس بود که تو سایت قرار دادید و سریال جعبه و دسته باهم یکی نیست یعنی دسته فیک لطفا بگید اگه فیک برم عوضش کنم.

    1. سلام خدمت شما کاربر گرامی، مورد پنجم یعنی علامت USB مهم هستش. نوشته های برچسب بسته به سفارش قاره ها متفاوت هستش و اصلا مهم نیست. مثلا دسته سفارش آسیا و اروپا یکی هستند فقط پک ها و نوشته برچسب ها متفاوت هستند مهم اون علامت USB هستش.

  8. چرا نمایش نظرهاتون برعکس؟
    جای اینکه تاریخ جدیدا بالا باشن، تاریخ قدیمی ها بالاترن؟! الان نظر مورد اول برای سال 98.

  9. سلام یه توضیح درمورد مدلهای دسته بازی فت و اسلیم و پرو میدید که چه تفاوتهایی دارن و کدوم بهتر هست؟ و اینکه تفاوت مدلها که پشت دسته زده مثلا cuh-zct1e با مدلهای دیگه چیه و کدوم مدل مربوط به دسته فت میشه کدوم مربوط به اسلیم یا پرو میشه؟
    ممنون میشم اگه جواب بدین

    1. سلام خدمت شما کاربر گرامی، تفاوت آنچنانی باهم ندارند. فقط کفیت باتری اسلیم بهتر شده و نور تاچ پد بهش اضافه شده. البته دست سری فت فیک ندارن اصلا

  10. مطلب پنجم درست نیست، اشتباهم نیست ، الان دسته اصلی داریم که با تمامی مشخصات میخونه، بجز گزینه پنجم، حالا البته میشه اینجوری نوشت؛ اگر به علامت usb توجه بیشتری کنید,اختلافات دیگری هم پیدا میکنید، ۶) داخل مدار اتصال یو اس بی هر دو طرف بصورت دندانه است ولی دسته فیک فقط محل اتصال پایین دندانه دندانه است. ۷) علامت usb ( تو رفته و برامده ) با ۳شاخه هستش که ملاحظه میکنید، در دسته اصلی خط بالا جلوتر از خط پایین است، ولی در دسته فیک برعکس است، این موضوعی هست که من با اطمینان کامل راجبش صحبت میکنم!!!! ممکنه علامت usb به صورت برجسته باشد، ولی قطعا خط بالا جلو تر از خط پایین است. وسلام

    1. سلام خدمت شما کاربر گرامی، دوست عزیز دسته ای که همه موارد داشته باشه جز مورد USB یعنی دسته های کپی هستش، حالا های کپی چی هستش؟
      های کپی یعنی تمامی موارد ظاهر کالای اصلی رعایت شده و انگار همونه اما داخلی کاملا متفاوته هستش. دسته های کپی PS4 این علامت خداشکر برآمده زده و میشه تفاوتشون فهمید وگرنه باید دسته باز میکردیم و متوجه می شدیم.
      موف باشید

  11. سلام من یه دسته اصلی بقیمت 1/600 خریدم
    مدلش CUH-ZCT2G همه مشخصاتی هم که شما گفتید داره حتی USB هم فرورفته هست اما احساس میکنم دسته خود دستگاه روانتر و ظریفتره میشه بگید آیا فرقی دارن باهم و اینکه لازمه پسش بدم یا نه ؟

    1. سلام خدمت شما کاربر گرامی، روون بودن دسته یکی از علت هاش اینکه شما استفاده کردید از دسته و بمرور نرم تر شده. اگر همه موارد دار اصلی هستش

  12. سلام عزیز دسته من همه مشخصات دسته اورجینالی که گفتین و داره فقط یه مسئله ای موقع روشن کردن دسته ها مال دستگا رنگ اولش سفیده ولی اینی کحه تازه خریدم فیروزه ایه همین بنظرتون مشکلی داره؟

    1. سلام خدمت شما کاربر گرامی، رنگ چراغ دسته بستگی داره تو چه حالتی روشن شه مثلا حالت دسته دوم و یا هنگام شارژ و اصلا رنگش مهم نیست. اگر همه مشخصات داره دسته اصلی هستش.

  13. سلام خسته نباشید داداش من یه دسته خریدم همه ی این موارد اورجینال و که گفتین داره حتی فروررفتی علامت یو اس بیم هست فقط دسته روشن میکنم اولش دسته اسلیم سفید هستش رنگش اما اینی که تازه خریدم به فیروزه ای میزنه فقط همین. مشکلی داره بنظرتون؟

    1. سلام خدمت شما کاربر گرامی، رنگ چراغ دسته بستگی داره تو چه حالتی روشن شه مثلا حالت دسته دوم و یا هنگام شارژ و اصلا رنگش مهم نیست. اگر همه مشخصات داره دسته اصلی هستش.

  14. ببخشید این که میگن دسته های سری فت همشون اصل هستن علتش چیه؟ هرکالایی اصل و فیک داره
    یعنی اگر یکی تو بازار دسته سری فت میفروشه اصله؟

    1. سلام خدمت شما کاربر گرامی، دوست عزیز چون زمانی سری فت تولید میشد دسته PS4 اصلا فیک و یا قلابی نداشت و اینکه این دسته دیگر چند سال تولید نمیشه و اگر هم الان باشه دست دوم می باشد.

  15. بسیار عالی ممنون از اطلعات جامع شما…من یه دسته سری قدیمی دارم
    سری فت
    میخوام ps4 اسلیم بگیرم میخواستم بدونم دسته سری فت به کنسول اسلیم وصل میشه؟ و اینکه واقعا سری فت همشون اصل هستن؟

    1. سلام خدمت شما کاربر گرامی، بله به همه مدل های PS4 میخوره و تمامی سری های قدیمی اصلی هستند.

  16. سلام بنده دو عدد دسته لیمیتد لاست اف اس دارم.. میخواستم ببینم اصل هستن یا نه.. یکیشون یکم سبکتزه ولی جفتشون علامت یو اس بی تو رفته هست..بقیه موارد بالا هم همشون درسته ولی پشت یکیشون اطلاعات کمتری نوشته.. ممنون میشم جواب بدید.. اصلا دسته لیمیتد فیک داره؟

    1. سلام خدمت شما کاربر گرامی، خیر دسته لیمیتد لست اف اس فیک نداره و اورجیناله.

  17. دسته های من همه مشخصات ش شبیه به اصله فقط اون علامتUSB فرو رفتگی نداره
    این قضیش چیه؟؟؟

  18. دروود بر شما
    قربان چگونه تشخیص بدهیم که دستگاهی که میخریم پلمب و بدون مشکل هست؟
    ممنونم

    1. سلام خدمت شما کاربر گرامی، اول از همه باید از جای معبر بخرید، دومین مورد با ضمانت اصالت کالا و تضمین بودن اورجینال و پلمپ بودن دستگاه تو فاکتور خرید.

  19. سلام عزیز بنده مورد آخر مشکل داره بنده شاید جز اولین نفرات خریدار PS4 تو ایران بودم فکر نکنم اون موقع دسته تقلبی اومده باشه چون از بنده برجسته است.

    1. سلام خدمت شما کاربر گرامی، دوست عزیز اگرکنسول شما سری فت هستش دسته اورجیناله تو قسمت نکته ها گفتیم که برای دسته های سری قدیمی برجسته هستش اما اون سری اصلا فیک نداره.

    1. سلام خدمت شما کاربر گرامی، مورد پنجم مهم هستش آیا برآمده هستش یا فرو رفته؟

      1. ربطی نداره چرا اطلاعات غلط میدی ادمین جان اون مورد آخر دلیل نمیشه که اگه برجسته باشه تقلبیه من دوتا دسته اسلیم دارم علامت USB,برجستس و اصل اصلن

        1. سلام خدمت شما کاربر گرامی، دسته ها ی شما متاسفانه فیک هستش، کافیه به یک تعمیر کار حرفه ای نشون بدید تا حرف مارو تایید کنند. ما بیش از سه روز وقت گذاشتیم و چندین مدل دسته باهم مقایسه کردیم با همکاری تعمیر کاران حرفه ای و به این نتیجه رسیدیم.
          شما بنا به چه چیزی مطمعنی ما اشتباه می کنیم و دسته هایی که شما خریدی اورجیناله؟! متاسفانه دسته های های‌کپی درجه یک تو بازار خیلی پر شده و حتی خیلی از فروشنده های آماتور که فقط فروشنده هستند و تخصص ندارند هم فرق دسته اصلی و فیک نمی دونن چون خیلی شبیه اصلی هستند و باید دقیق بررسی کرد تا تفاوت ها متوجه شد.

          1. سلام، وقت بخیر
            من خودم مغازه دارم و تجربشو داشتم که بعضی مواقع هنگام جابجایی بار، به قاب دسته اصلی آسیب وارد میشه و میشکنه و باید قابش عوض بشه، در این مواقع احتمال دارد ک مورد پنجم رعایت نشده باشد، چون قاب های دسته فیک هستش

          2. سلام خدمت شما کاربر گرامی، برای ما تا الان بعد فروش چند ساله یک بار هم این مورد پیش نیمده و جایی هم ندیدیم که قاب بشکنه و جاش قاب دیگری بندازند!

  20. سلام برشما. ممنون از راهنماییتون. من نزدیک چهار پنج سال پیش یه کنسول گرفتم که دسته هاش از ایناس که فقط لایت بارش نور داره و تاچ پدش نور نداره. الان همه این مشخصه ها که فرمودید رو داره اما مثل گزینه ۵ علامت یو اس بی برآمدس. یعنی فیکه؟ اما همه جوره دسته های نرم و سریع و خوبیه و تو این سالها حتی یه ذره کم رنگ نشده نوشته هاش‌. الان اون مورد پنجمی داره یکم قلقلکم میده. باتشکر . یاعلی.

    1. سلام کاربر گرامی، خیر دسته شما سری قدیمی و یا همان سری فت هستش، این سری اصلا فیک ندارد. سری جدید دسته ها مدل تقلبی دارند. در نکته اضافه کردم ممنونم

  21. سلام من پرچسب پشت دستم در آمده بود منم کندمش ولی تمام چیزایی که شما گفتید درست بود اگه بخوام بفروشم دستگاهو از قیمت دسته کم میشه

  22. سلام دوستان یه سوال دارم ازتون دسته من کاملا با مشخصاتی که برای دسته اصلی نوشته شده همخوانی داره و مدل ساختش هم دقیقا همون دسته اوج هستش ولی تنها چیزی که هماهنگی نداره همون رنگ دکمه EXT و علامت هدفون هستش که یه ذره نسبت به دسته برادرم پر رنگ تره به نظرتون دستم فیک هستش یا من خیلی وسواس دارم؟

  23. ببخشید انگار عکس های مورد آخر رو برعکس گذاشتین!
    چون تو نوشته گفتین که دسته اصلی آرم usb فرو رفته ست و دسته تقلبی آرمش برجسته، ولی توی عکس ها این مورد رو برعکس نشون دادین !!

  24. مرد آخر عکس جابجا گذاشتین اصلی باید فرورفته باشه و فیک برجسته یامقعر هستش که تو عکس اشتباه زدین

    1. با سلام دوست عزیز، خیر عکس کاملا درست هستش دقت کنید عکس اصلی فرو رفته هستش و چون کیفیت بالایی دارد انگار برآمده هستش. عکس باز کنید متوجه منظورم میشید

  25. با سلام من دو دسته فیک گرفته ام ۵۰۰ هزار تومان و تازگی متوجه شدم که فیک هست راهی هست تا شکایت کنم یا هرچی که بتونم پولم رو پس بگیرم یا دسته اصلی بگیرم از فروشنده شماره و آدرس فروشنده هم دارم
    لطفا راهنمایی ام کنید

    1. سلام دوست عزیز، اگر ازشون فاکتور دارید میتونید اقدام کنید وگرنه فکر نکنم قبول کنند و زیر بار برن.

  26. سلام ببخشید من دسته هامو چک کردم همه موارد تو جفت دسته ها مثل دسته اصلیه اما مورد آخر اینطور نیست و اون علامته فرو رفته نیست . الآن دسته های من اصلین یا تقلبی اند ؟ خواهش میکنم جواب بدید

    1. سلام دوست عزیز، دسته های فیک چندین مدل دارند و بعضی هاشون خیلی شبیه اصلی ها هستند. هرکدوم ازین موازد نداشتند باید به اصلی بودن دسته شک کرد مخصوصا مورد آخر که تو انواع دسته های فیک علامت USB برآمده هستش.

      1. سلام توضیحاتتون عالی بود ممنون و اما مورد آخر درست میفرمایید ولی در مورد همشون صدق نمیکنه این برجستگی برای دسته های قدیمی که مدل روی لیبل هک شده cuh-zct2e برجستست اما فیک نیست چون روی خود کنسول بگمونم cuh-7016b و 7116b میزدن مدل جدیدتر که تایید شده نمایندگی سونی در اندونزی بوده ساخته 2018 احتمالا مدل cuh-zct2g هست که میشه گفت شناخته تر هست یه چیز جالب میتونید در اصلی بودن دستتون فوری از شک خارجتون کنه اینه دوستان عزیز دسته های اصلی مدل دسته روی لیبل هک شده همین هایی که گفتم cuh-zct2e و zct2g و همچنین سری ساخت اون هک شده این مورد رو میشه گفت متوجه شدم بتازگی مطمئن نیستم اما تحقیق راجع بهش بکنید به احتمال بسیار قوی صحیح هست واینکه ادمین عزیز فرمودن باید دسته تست بشه کاملا صحیحه دسته بنده این برجستگی داره و باید عرض کنم باهاش آنلاین هم بازی کردم که در آنلاین بازی کردن کوچکترین وقفه در عکس العمل کار تمومه اما دسته به سرعت جوابگو بود این مورد که ادمین عزیز عرض کردن که علامت USB برجسته هست اکثرا شامل حال دسته های ساخت سری جدید هست چون دسته های جدید اصلی رو فرو رفته میزنن و این مورد در دسته جدید بنده هم مشهوده یعنی فرورفته هست بقیه توضیحاتتون هم کاملا صحیح و مفید بود ممنون از کمکتون یاعلی

        1. سلام دوست عزیز، خوشحالیم که مطلب مفید بوده براتون. کاملا درست فرمودید ما فقط مقایسه دسته های سری جدید قرار دادیم چون دسته های قدیمی اصلا فیک و یا قلابی ندارند و همه اصلی هستند.

    1. با سلام خدمت شما دوست عزیز، متاسفانه خیلی جاها قیمت پایین تر از قیمت بازار میدن و مشتری هم فکر میکنه داره ارزون میخره در حالی که لوازم عوض کردن، مثل موردی که برای شما پیش اومده.

        1. با سلام خدمت شما کافیه روی عکس کلیک کنید تا با کیفیت اصلی ببنید، برجسته باشه فیک و اصلی باشه فرو رفته. تو سایز کوچک نمیشه کامل دید روی عکس کلیک کنید تا کیفیت اصلی نمایش داده شود.

          1. ببخشید دسته ی من برای پی اس فت هست ولی مدلشCUH_ZCT1Eهست و اون علامت یو اس بی اش برامده است و تقریبا برفکی هست که فکر کنم دلیل اینک یکم اون حالتش رو از دست داده این باشه که زیاد استفاده شده به غیر از این دو مورد همه ی حالت هاش شبیه اصلی هست الان دسته ی من فیکه یا اصل تورو خدا بگین اگه میدونین

          2. سلام خدمت شما کاربر گرامی، دسته شما اصلی می باشد همونطور که تو آخرین نکته گفتیم دسته های سری فت فیک ندارن و علامت USB تواین دسته ها برآمده هستش.

      1. سلام اخه وقتی اطلاعات ندارین چرا مردمو به شک میندازید من روی دستم هر 4 تت علامتو داره ولی اخری یو اس بی برجسته هست سر همیم حرف بردم دستمو پیش فروشنده که کار عمده هست فروش فقط هم دسته اصلی داره ، بحث کردیم حسابی با هم بعد گفتن اگه اصلی بود دسته مال ما اگه نبود پولتو پس میدیم ، دسترو باز کرد جولوم برد دسته اصلی بود اون بردایی که سونی تو دسته ی همراه میزاره تو کارتون اسلیم دو دسته دسته پلمب بود باز نشده بود، الان پول منو دادن دسته که 700 خریده بودمو دیگه نمیده بهم 700 الان هرجا هم میرم زیر 900 دسته کارکرده تمیز اصلی نیست

        1. سلام خدمت شما کاربر گرامی، دوست عزیز ما کامل توضیح دادیم و متاسفانه شما با دقت متن نمیخونید. دسته های های‌کپی همه علامت ها دارد جز مورد آخر، مورد بعدی شما تعمیر کار هستید ویا آشنایی دارید که میگید برد اصلی بوده؟ دسته اورجینال زیر 1.300.000 نیستش. اونی که به شما 700 دادن نسخه های‌کپی هستش که خیلی شبیه نسخه اورجینال می‌باشد. شما میتونید به مغازه ما تشریف بیارید و همون دسته ای که ازون فروشنده خریدید با همون مشخصات با قیمت 650.000 تومان خریداری کنید اما اون دسته های‌کپی هستش نه اورجینال.
          ما تمام سعی خودمون می‌کنیم که شما عزیزان تفاوت ها متوجه بشید و کامل تفاوت دسته فیک با های‌کپی و اورجینال توضیح دادیم و هروقت به این موضوع شک داشتید میتونید حضوری تشریف بیارید تا تمام مدل ها همکاران نشون بدن تا از نزدیک متوجه بشید. تا زمانی که دسته اورجینال شما از نزدیک ندیدید به نظرتون دسته های‌کپی اورجینال میاد. کافیه یک بار دسته اورجینال از نزدیک ببینید تا متوجه بشید ما چقدر زحمت و وقت گذاشتیم برای این مقاله.

    1. واقعا از سایت خوبتون ممنونم من تازه ps4 خریدم و دوتا دسته هم براش خریدم و دوتاش اصل بوده ممنون از سایت خوبتون

    1. سلام در آیتم شماره ۵. یو اس بی، فکر کنم عکس ها رو اشتباه علامت زدید.طبق گفته آیتم نیست.برعکسه خودتون نگاه کنید متوجه میشوید.

      1. سلام دوست عزیز چون عکس ها خیلی زوم بوده شما به اشتباه متوجه شدید، عکس با کیفیت بهتر قرار گرفت

        1. سلام ادمین
          تو مورد چهارم باید بگم که برچسب دسته من کاملا اندازه و دقیقه یعنی مثل نمونه ی اصلی
          ولی نوشته های روی برچسب دستم، کاملا با نوشته های روی برپسب مربوط به دسته تقلبی دقیق شبیه همن
          یعنی دستم تقلبیه ؟ ممنون میشم جواب بدی

          1. با سلام خدمت شما کاربر گرامی، نوشته های پشت دسته بستگی کشور سقارش دهنده داره، دسته های PS4 هم مانند کنسول ها ریحن دارن دقت کرده باشید تو جعبه های مختلفی هستند پس نوشته مهم نیستش مهم علامت USB جلوی دسته PS4 هستش که اگر برآمده باشد فیک و اگر تو رفته باشد اصلی هستش.

    2. من 3 تا دسته دارم، دوتا ساخت 2015 و یکی 2016
      هر 3 تا دسته،4 نشونه اول رو دارند ولی مورد پنجم نشونه usb برجسته هست. واین دلیل بر فیک بودن دسته ها نیست.منتها یه تفاوت با دسته فیک دا ه این مورد. و اون شکل نماد usb هست.که در دسته فیک سر و ته کشیده شده، یهنی شاخک پایینی بلند ت. از بالایی هست. نماد اصلی شاخک بالایی بلندتر هست.
      در واقع فرورفته بودن یا برجسته بودن دلیل نمیشه.

      1. با سلام خدمت شما دوست عزیز، دوست عزیز دسته شما سری قدیمی دسته ها یا همان فت هستش ، این سری اصلا مدل تقلبی ندارند. ما مقایسه دسته های سری جدید گذاشتیم که مدل تقلبی دارند و تنها راه تشخیص همین فرو رفتگی علامت USB هستش.

      2. کاملا موافقم ، من هم دستم ۴ مورد اول رو داره و مورد یو اس بیم برجسته هست. فک نکنم دلیل بر فیک بودن باشه این مورد. در ضمن دستم جدیده دسته اسلیمه

        1. سلام خدمت شما کاربر گرامی، دوست عزیز همانطور که گفته شد دسته های های کپی خیلی خیلی شبیه اصلی ها هستند و تنها موردی که تو های کپی شبیه نیست همین علامت USB هستش. دسته های ps4 دو مدل فیک دارن یکی که از دور هم مشخصه فیکه و یکی هم که هی کپی هستش و کنار اصلی بزارید اصلا فرقی ندارن و هروز هم شبیه اصلی ها میشن. اگر همین علامت USB هم بتونن مثل اصلی بزنن دیگه هیچ راه تشخیصی نداره اما فعلا علامت USB مهمترین گزینه هستش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا